hoi, ik ben eind juni gecurriterd. ik was toen 9weken zwanger met 7weken kreeg ik een ego van wegen dat ik kontinu afscheiding had. we zagen toe dat het hartje klopte ik moest na twee weken weer terug komen voor een nieuwe ego. toen we terug kwamen voor de 2e ego bleek dat het hartje niet meer klopte 3 dagen daar na werd ik gecurriteerd. een maand later werdt ik weer ongesteld. we zijn toe weer op nieuw begonnen met het zwanger worden. ik werdt de 17 augustus weer ongesteld. ik had altijd een cyclus van 28 dagen dus volgens de berekeningen zou ik de 31 een eiersprong moeten hebben. dus heb ik voor de zeker heid een ovulatie test gedaan die was negatief dus heb ik hem naar een paar dagen over nieuw gedaan toen was hij positief dat was op 2 sep. dus toen hebben we het er meteen van genomen. afgelope zondag de 7e kreeg ik onverwachts flinke krampen gehad ik dat dat het een innesteling zou zijn. ik kreeg daar na weer lichte afschijding maar nu lijkt het wel of ik weer ongesteld ben terwijl ik pas volgende week pas ongesteld moet worden op ze vroegst de 14 of 18e. dus ik snap er nu helemaal niets meer van wie kan me helpen. wie heeft er soort gelijke klachten gehad. ik hoor het graag.
Ik had na mijn mk een echo gehad om te kijken of alles weg was. Ze zag op dat moment een eitjes dat op springen stond. Ze zei alleen dat hij nog te klein was en dat hij op zijn vroegs 2 dagen later zou springen. Ik werd 11 dagen na de echo ongesteld. Ik begreep er niks van. Ik had ook heel veel krampen. Op mij komt dat over dat na mijn eisprong er dan 9/10 dagen tussen moet hebben gezeten. Ons lichaam zit raar in elkaar. Als je het zelf niet vertrouwd. Altijd je gyn bellen daar zijn ze voor en ze vinden het ook echt niet raar als je belt. knufff
Ik sluit me aan bij Mimi. Bij twijfel altijd bellen! Na een miskraam is het mogelijk dat je cyclus (tijdelijk) in de war is. Dat betekent dus ook dat de tijd tussen het springen van je ei en je menstruatie (veel) korter is dan de gemiddelde 14 dagen. Het kan dus inderdaad al je menstruatie zijn. Hopelijk is je volgende cyclus weer een beetje op orde.
bedankt voor jullie berichtjes. ik zal het in de gaten houden. maar goed dit was wel na mijn curretage mijn 2e keer dat dat ik ongesteld ben geworden. de eerste keer heb ik helemaal geen last gehad. en dat duurden net zo lang als voor mijn zwangerschap. maar deze maand vindt ik het gewoon raar. maar wel bedankt voor jullie antwoordt ik hou jullie op de hoogte.