hey meiden zoals jullie zien zit ik aan het begin van mijn zwangerschap maar heb de hele dag al last van me buik! het zit rechts onderin en het komt met vlagen een steek en dan is het weer weg. weten jullie wat dit kan zijn want dit is mijn eerste keer dat ik in verwachting ben. groetjes
Ik heb dat ook heel erg gehad. In het begin is het heel normaal dat je een ongigevoel heb. Het blijkt dat dat je baarmoeder is wat uitrekt. Ik heb het nog hoor emaar ook heel erg veel last van mijn darmen
kan dat nu al dan ben vandaag 4 weken? word het ook nog erger? het voelt niet als menstruatie pijn maar lichte steken. beetje zeuren. groetjes
Ik vond het wel echt net menstruatiepijn lijken. Maar dan nog veel zeurender. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, was ik overtuigd dat ik ongesteld zou worden omdat ik die zeurende pijn onderin mijn buik had. Dit blijft wel een paar maand aanhouden; op gegeven moment heb je het de ene dag wel en de andere dag niet. Ik denk dat het bandenpijn is wat je hebt, maar als je het niet vertrouwd kun je altijd de vk bellen.
Ik had het in het begin ook en toen was het weer een paar weken weg. Nu begint het weer. Er werd mij ook gezegt dat het bandenpijn is.
ik vind het geen menstruatie pijn want dat had ik altijd extreem erg. maar als ik het omschrijf is het net of iemand aan de binnenkant van mijn buik trekt. en of je flinke buikspier oefeningen heb gedaan. groetjes
Ik voel me al een week ongesteld, terwijl ik het niet ben... Sinds gisteren heb ik een gek gevoel in mijn buik, alsof het bubbelt.. Herkennen jullie dat ook?
ik had het vandaag en volgens mij kwam het doordat ik teveel gedaan heb, had echt steken in mijn baarmoeder en baarmoedermond, best eng, dus heb het meteen rustiger aan gedaan en toen ging het beter... dat ongesteldheidsgevoel ken ik helemaal niet, voelt echt heel anders bij mij, al ik last heb van mijn buik is het veel branderiger, maar zal e allemaal wel bijhoren denk ik!
Ik heb ook veel last van die steken. En soms ook heel erg. De vk zei dat dat een teken is van mn lichaam om het wat rustiger aan te gaan doen. En als de pijn heel erg werd mocht ik wel een paracetamolletje nemen. Succes ermee en do een stapje terug
Grappig, dat is inderdaad ook het gevoel wat ik erbij had gisteren, we liepen door de stad over de kermis en waren al zeker 2 uur heel druk bezig geweest met van alles en ik kreeg die steken en het voelde ook echt alsof mij lijf zei: STOP, nu is het genoeg, ik ben moe!
Ik heb het ook, ik zou me er dus niet al te druk over maken. Veel vrouwen hebben er last van. İk heb het ook vooral aan de rechterkant.
bedankt voor jullie reactie's heb me zus ook gebeld die is nu 19 weken zwanger van de 3de dus die heb al het een en ander mee gemaakt. zij vertelde ook dat het banden pijn is en dat is er lekker van moet genieten.dus dat doe ik dan ook maar! soms is pijn fijn! groetjes
Ik heb er ook last van... dacht dat ik gewoon ongesteld zouw worden.. ik maar wachten.. maar ik kan gelukkig nog wel even een tijd wachten. Dus het zal er allemaal wel bij horen...
Ik ben 2 dagen overtijd, maar durf nog niet te testen. Ik ben 5 mnd gestopt met de pil (na 15 jaar) en wil eigenlijk niet geloven dat m'n cyclus nu regelmatig is. Maar ik heb wel erg last van steken in m'n onderbuik, links rechts en midden. Niet misselijk, geen gevoelige borsten e.d. Toch ga je zoeken op dit forum wat die steken zouden kunnen zijn. Wie had er (voor dat je wist dat je zwanger was) ook last van steken maar verder geen symptomen van zwanger zijn? Liefs!
voor ik het wist had ik ook geen symptomen en wel steken. ik zie dat je ook de maansteen gebruikt dus als ik jouw was zou ik eens gaan testen en dan kan het best wel eens zo wezen. ik heb hem namelijk ook gebruikt en of het nu zo is is raar maar ik heb hem een maand gebruikt en had toen vakantie en zoiets van nou na de vakantie gaan we wel weer verder (waren toch al 14 maanden bezig) en nu toch zwanger morgen 7 weken! dus lekker testen meid weet je het tenminste zeker. en wil je niet te veel geld kwijt dan haal je gewoon de 2 voor 5 euro van de kruidvat kijk mijn album voor het resultaat. succes meid laat je het wel ff weten!