Ow jeempie creempie...het begint weer...sjucht...

Discussion in 'Zwanger worden' started by SandraK, Aug 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn eisprong is geweest en het begint weer... :rolleyes:
    Ondanks al mijn goede voornemens laat ik mij weer geheel meeslepen.... ;)
    's morgens maakt het kopje koffie plaats voor mijn 'borst-onderzoek'...het speuren naar adertjes en veranderingen/verkleuringen aan de tepels, daarna betrap ik mij erop dat ik alle krampjes en steekjes opmerk die mijn buik produceerd...terwijl die er anders ook heus zullen zijn. Vervolgens drijf ik mijn vriend tot waanzin om 't een en ander regelmatig hardop te verkondigen...om daarna naar de plee te sjeesen om toch vooral mijn slijm-productie in kaart te brengen....
    Kortom....helluupppp!!!! :confused:

Uiteraard heb ik hier en daar even heerlijk overdreven, zelfspot is mij niet vreemd... :)
    Maar ik merk dat ik toch weer erg bezig ben met alles. Ik voelde vorige maand erg veel dingen die leken te wijzen op een zwangerschap, was ook 3 dagen overtijd. Ik weet dus dat al deze dingen een voorbode waren voor de :evil: :evil: .
    Maar nu voel ik ineens een soort spierpijn onderin mijn buik en laat ik nou iemand hier daarover gehoord hebben die zwanger bleek....
    Ineens voel ik vreemde steekjes net boven mijn liezen...
    Ook werd ik vanmiddag aardig tipsy van de wijn op de verjaardag van mijn schoonvader, gelijk gaan de alarmbellen rinkelen (toen ik zwanger was van mijn zoon lag ik na 1 glaasje wijn van mijn stoel...) totdat ik mij realiseer dat ik in de haast vanmorgen niet gegeten had. Het taartje bij de koffie was mijn "ontbijt'....niet een al te beste ondergrond voor 2 glaasjes wijn... ;)

Al met al geldt weer ons 'blijde' motto: "We wachten het maar gewoon weer af!!!!" 8)

Oh ja....vanmiddag was ik ineens ook erg misselijk...maar dat zal wel met de glaasjes wijn te maken hebben...hihihih.... :)

2. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    hihi sandra ik herken het volledig wat je zegt dus troost je je bent niet de enige die zo reageert na de eisprong

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Daarom is het ook zo heerlijk om het even hier neer te typen...hiihi....jullie begrijpen me tenminste... ;)

4. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha wat kan jij dat toch geweldig verwoorden. En ik herken het echt ook allemaal weer hoor!

Sterkte en schrijf het maar lekker van je af ;)

Liefs Dreamy

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He SandraK,

Hier idem, volgens mijn (reeds verwijderde) banner zou ik pas over 3 dgn mijn eisprong hebben.
    Maar ik heb al vanaf maandag ongiachtige krampen. Volgens mij "zwangerworden dagboekje" heb ik dit elke 2e week van de cyclus en dit houd wederom lang aan...
    Anyway...ik weet hoe je je voelt...ik heb nog net geen "checklist na eisprong" gemaakt hihihhihii
    dusss meis...we gaan er weeer voor...elkaar steunen in deze "slopende/zenuwachtige/" periode tot aan de dag van testen!!

6. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi meid,

ja ook ik weet er alles van.
    moet volgende week weer ongesteld worden en ook ik voel van alles. je lichaam is gewoon erg gemeen en waarschijnlijk voelde jeje elke maand al zo maar nu je zwanger probeert te worden wordt het allemaal wel heel erg duidelijk. maar ja we kunnen veel zeggen, maar ik krijg op deze manier wel erg veel geduld, het heeft dus ook zo z'n voordelen
    hum) :evil: .

gr tascha

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhh ff nog terugkomend op dat gevoel in je buik!!

Ik kan zelfs mijn buik niet meer inhouden!!! Zo opgezet is het...tevens (maandag en gister geklust) het lijkt wel of mijn vriend niet te ver naar binnen kon (if you know what I mean)...en volgens mijn dagboekje (ja ja toch handig zo'n ding) had ik dat ook toen ik in Mei zwanger was !!!

Dusss je begrijpt dat de zenuwen door mijn lijf gieren!!

8. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

Jul 2, 2006
    406
    1
    0
    Hahaha, ik herken mezelf !!

LOL !!

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    hahaha Sandra :) Het lijkt net of je een verhaaltje over mij hebt geschreven :) Wat kan je jezelf eigenlijk gek maken he?! Nou...we hopen er maar weer het beste van...... Good luck girls!!!

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jullie kunnen al snel gaan testen, ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Ik schat tussen de 28-33 dgn...(op basis van het gevoel dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit)....
    Ik wil ook volgende week kunnen testen :(

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    wat voor dagboekje is dat??

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Lorfidal,

Ik hou gewoon voor mezelf een dagboekje bij (lekker ouderwets in een schriftje)...daarin noteer ik mijn "klachten" tijdens mijn cyclus en hield dingetjes bij toen ik in mei zwanger was.
    Daarnaast heb ik dit ook gebruikt om mijn verdriet van mijn MK.
    Omdat ik zo onregelmatig ben probeer ik d.m.v. dit dagboekje een beetje mijn lichaam te begrijpen. Tempen ben ik nl. nog niet aan toe mss later maar nu nog niet...vandaar dat ik het op deze manier doe....

13. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Heeeel herkenbaar.
    Terwijl ik je verhaal lees denk ik bij mezelf. He mijn buik zit echt in de weg (net gegeten natuurlijk) maar dat idee heb ik nog niet eerder gehad. (waarschijnlijk nog niet bedacht) haha

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik had de vorige keer plechtig gezworen dat ik me niet meer zo mee zou laten slepen als toen. Maar nu ga ik ook weer steekjes voelen die ik als een (pre?) eisprong ga zien [​IMG]

15. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    nou sandra, we kunnen erlkaar de hand schudden.
    Heel herkenbaar.

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik ben ook weer zover over iets meer dan een week hoor!!

Nu is het nog relaxt hier...maar ik weet dat dat niet lang meer duurt,;)

17. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi SandraK,

wel lachen hoor, heerlijk hoe je het verwoord, jou humor sleept er ondertussen wel een aantal meiden er doorheen die het ff hebben gehad met "voor"voelen.....

Duimen dat het deze keer wel raak is ;)
    Hou ons op de hoogte

liefs

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Diana

:oops: Dank je wel, dat vind ik toch wel een heel mooi compliment... ;)
    Ik hoop dat je gelijk hebt meis, want ondanks onze grappen en grollen is het voor ons echt menens....
    En ik ben ontzettend blij dat we hier zo'n leuke groep meiden hebben met wie we deze dingen kunnen delen!!!
    En mijn duimen draaien voor jullie allemaal...en voor mezelf natuurlijk... ;)

Voorlopig ga ik vandaag even lekker 'herfstje' spelen; pot thee op tafel (ben de chocolade vergeten jammer genoeg..) en een stapel dvd'tjes binnen handbereik!!! Zoonlief is bij een vriendje dus wij duiken even onder... :D

19. Nieke

Nieke Lid

Aug 11, 2006
    77
    0
    0
    Hallo,

oohhhhhh god nu ik dit zo lees begin ik me een aardige aansteller te voelen. :oops:
    ik zit pas in de derde ronden maar ik heb dit keer zo'n kramp. echt de hele dag door. Ik dacht eigelijk dat het mischien""je weet wel was"
    maar het is een kwaal waar jullie ook last van hebben.
    kan inderdaad ook wel kloppen want ik loop aardig gelijk met jullie.

nog even over dat " euh dat die er niet inpast" dat had ik ook ... :x

moet wel zeggen dat ik ook nog een blaasontsteking deze week kreeg.
    weet ook niet zo goed of ik de aardig weg heb kunnen drinken. :confused:
    plassen doet geen zeer maar die steken zijn er nog

nou zal wel samenloop van omstandigheden zijn.

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hee ladies,

Nou gister deelde ik nog mede dat ik al dagen buikpijn had...nou da's vandaag zo goed als over...
    krijg ik weer mega hoofdpijn??
    Is dit ook een " teken " oh oh oh...
    Vandaag las ik ook nog ergens dat wanneer het tussen je navel en schaambot ietwat verhard is dat je dan mss zwanger kunt zijn. Nu had ik dat in Mei ook idd maar goed dat is toch weer zo'n controleplekje die ik weer toegevoegd heb aan mijn reeks van punten die gecontroleerd moeten worden ;)
    Ik denk echt dat ik een checklist ga maken...
    - buikpijn ----check
    - gevoelige borsten --- check
    enz enz hahahaahaha

Ohhhhhhhh meiden dat we maar snel zwanger mogen zijn wantuhhhhhhh het lijkt wel een 2e baan dat zwanger worden....

Share This Page