ik weet het niet meer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Louise0405, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Louise0405

Feb 13, 2009
    9
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb ff een vraagje, ik moest op dinsdag 28 april ongesteld worden, maar op de dag zelf had ik eerst beetje bruin verlies endaarna ben ik maar 1,5 dag ongesteld ( ipv 6)geweest, ik verloor niet veel bloed, en had ook helemaal geen menstruatiekrampen wat ik normaal dus wel heb, zo erg dat ik paracetamol moet pakken, heel raar ik heb dat nog nooit meegemaakt. het bloed verlies was ook niet veel vers bloed maar heel afentoe rood en de rest was bruin, maar dus niet veel.

Maar daarna heb ik dus wel soort van buikpijn gekregen, een steken in mn rechterlies, mn borsten doen pijn heb mn bh thuis uitgedaan.
    En wat me 1,5/ 2 weken geleden op viel was dat ik allemaal dikke aders op mn vagina heb gekregen, waar ik dus wel van schrok. en heb al 1,5 week hoodfpijn paracetamol help niet.
    en mn buik lijkt welopgepompt.

Heb wel op de goede dagen geklust. maar weet je wat het erge is, ik durf geen test te doen bang dat ie negatief is...heb echt de neiging om te wachten totdat ik mss weer ongesteld wordt.

Of zal ik toch maar een testje wagen....?

Groetjes

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zou ik doen, dan weet je het maar. Hiet net zo'n held met testen hoor, maar doe het gewoon! Meestal zeggen ze dat je bij roodverlies wel van menstruatie spreekt. Hoe vaak ben je sinds de anticonceptie al ongesteld geweest?

3. Louise0405

Feb 13, 2009
    9
    0
    0
    hey, toen ikmet de pilgestopt ben, was mn cyclus weer gelijk 28 dagen, precies als voor ik met de pil begon, dus dat ik wel netjes, voelde ookmn eisprong ieder maand en werd precies op de dag ongesteld, dus dat ik wel perfekt. maar weetje wathet rare is mn zusje heeft dat ookgehad bij de eerste is ze 3x "ongesteld" geweest met helder bloed en mn moeder precies het zelfde. maar zoals ik deze maand "ongesteld ben gewordenheb ik nog nooit gehad, vandaar dat ikhet heel raar vond. zit nu in de 3e ronde..

GR

4. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zo duur zijn die testjes ook weer niet, gewoon kijken!

Share This Page