Beetje te diep in t glaasje na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoebeltje, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hoi allemaal,
    Ik heb gisteren 4 kleine glaasjes witte wijn gedronken... :confused:
    Normaliter drink ik 2 keer per week 2 glaasjes.
    Ik voel me een beetje schuldig, want ik wil heel graag zwanger worden (sinds januari). :oops:
    Doen jullie ook wel eens een kijkje te diep in het glaasje na je ei?
    En hoe voel je je dan?
    Is er reden voor mij me schuldig te voelen?
    Groetjes van mij

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    t is natuurlijk slecht, maar ik ben van mening dat het niet het slechtste is
    ik wist bij de eerste pas met 16 weken dat ik zwanger was en in die 16 weken is er zoveel gebeurt dat ik het gewoon niet kon geloven... denk niet dat een keer iets uitmaak
    volgens mijn is er niets om je schuldig over te voelen

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou ik heb afgelopen vakantie elke dag 2glazen wijn gedrongen!en voel me echt niet schuldig hoor.
    je moet namelijk wel blijven genieten en niet te gaan leven.
    en ik drink sowiezo niet vaak.op vakantie was weer voor het eerst sinds maanden!
    en ik ken zat vriendinnen die in hun vruchtbare periode hebben gedronken en kern gezonde kids hebben!kijk je moet er geen gewoonte van maken maar als je op vakantie bent of een feestje hebt kan het best vind ik.
    en 4glaasjes kan denk geen kwaad hoor.

liefs

4. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi,
    Ik zou me niet al te schuldig voelen. Leven als een heilige als je dit normaal niet doet, maakt je leven niet leuker! Ik heb dat twee maanden gedaan en de maand erna heb ik gewoon weer alles gedaan waar ik zin in had...roken en drinken. En die maand werd ik zwanger! Dus.....
    Succes en geniet van je drankje zolang het nog kan! Ik mis het namelijk stiekem al een beetje soms (ben geen drankorgel, maar met deze zonnige dagen..)

5. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Hoeveel zou er nu waar zijn van dat je minder vruchtbaar bent als je alcohol drinkt?
    En om hoeveel eenheden alcohol gaat het dan?
    Onze ouders wisten dat trouwens ook niet, dronken gewoon en wij zijn er toch ook gekomen..?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    soms denk ik er ook zo over hoor.
    maarjah het geheel aan je zelf toch?
    maar meid dus niet schuldig gaan voelen.

liefs

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Jeetje joh, ga je niet schuldig voelen. Nergens voor nodig, je hebt niet gelijk een bloedband met het vruchtje. Er is niet direct een verbinding zeg maar. Wij hebben 2,5 jaar moeten wachten en natuurlijk had ik er alles voor over maar om nou 2,5 jaar nooit eens te mogen drinken na mijn eisprong dat was mij te gek hoor.
    Niet druk maken dus!!

8. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    joh het kan wel een jaar duren voor je zwanger bent... ik denk dat je er wel rekening mee moet houden, maar geniet wel lekker...dat doe ik ook hoor!

9. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Niet al te druk maken, je hebt ook nog een leven ;)

Tegen de tijd dat je weet dat je in verwachting bent, is het vroeg genoeg om je druk te maken. En je hebt het over 4 glazen, niet over 4 flessen! Relax!

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Toen ik zwanger werd van Justin had in een hele fles wijn op..
    En justin is hartstikke gezond hoor, het krijgt pas na een aantal weken bloed van jou....

Ik zou me er niet te druk om maken, het is toch al geberud....
    Maar persoonlijk zou ik nu niet meer drinken tot je weet of je zwanger bent....

11. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Ik zal me er niet te druk om maken.
    Ik drink zo weinig mogelijk.
    Bedankt voor jullie lieve reactie!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik heb nog steeds vakantie maar drink geen wijn meer!dat doe ik pas al ik weer ongi ben.
    liefs

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik drink ook nog steeds. Gisteren nog! Samen met vrienden uit eten geweest en ik heb ook zo'n 4 glazen wijn op. Ik voel me daar niet schuldig over. Ik drink tot ongeveer een week tot een halve week voor NOD. Ik drink niet extreem vaak en niet zo heel veel. Ik wil nog wel kunnen genieten hoor :)

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej sas dat is toch wat ik zeg:)!ik drink deze week niet meer.
    liefs

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dan denken we daar precies hetzelfde over :)
    Tenzij ik een heel erg leuk feestje heb... het is wel eens voorgekomen hoor dat ik ook in die laatste week nog dronk, maar dan wel aanzienlijk minder.

16. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Iedereen doet er wel erg makkelijk over een paar glaasjes, ik snap dat niet, zo moeilijk is het toch niet om niet meer te drinken? Mis je dat echt zo erg dan; ik kan het me niet voorstellen. Maar goed ieder z'n eigen hart volgen toch :)

Deel Deze Pagina