Wat super! ennuh...huilbaby?... mooi niet! Goed dat je naar jezelf hebt geluisterd! Succes met je schatje en nu lekker genieten.
wat goed dat ie nu aan t opknappen is zeg....heel fijn als je m nu standaard voeding geeft en t gaat goed denk ik niet dat t kma is, want dan zou die er echt nog last van moeten hebben. Het zou gewoon kunnen dat het iets van de eerste 3 maanden is geweest ja. nou ben iig heel blij voor je dat het beter gaat...
Heel herkenbaar verhaal! Hier ook vermoeden kma. Test bij de ka wees niets uit. Toch veel klachten... Uiteindelijk nog een buikgriep eroverheen (hij was toen 3,5 maand). Dit kon hij niet meer zelf aan en hij heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen. Godzijdank met fantastische voeding. (neocate, veelste duur om zelf te kunnen betalen. Gelukkig zag onze ka het in dat Alex het nodig had) Zijn buikje is helemaal tot rust gekomen en na een maand deze voeding konden we weer proberen of hij de Friso intensief ha voeding kon verdragen. Inmiddels gaat het zo goed dat we aan het proberen zijn of hij de standaard opvolgmelk kan hebben. Waarschijnlijk heeft hij gewoon overgevoelige darmen gehad, volgens de ka. Het maakt mij niet uit, als hij maar gezond en vrolijk is! Ik zou echt proberen of het cb of huisarts een machtiging wil uitschrijven. nee heb je, ja kun je krijgen!! Als je denkt dat jouw kindje daar het meest bij gebaat is dan zal het vast zo zijn!! En baat het niet, dan schaadt het ook niet Succes!!
Hey! het gaat hier nog vrij goed.. Alleen slaapt mn mannetje heel onrustig waardoor hij overdag wat hangerig is.. Hij krijgt ook wat droge wangetjes.. en vanmorgen was hij niet helemaal lekker had ik het idee en ineens allemaal rode vlekjes op zn kinnetje en gelijk daarna allemaal kleine pukkeltjes 5 min daar voor zat er helemaal niks.. kheb zn hele lichaampje even nagekeken en vond alleen zn buikje wat droog. Waar zou dit nou van kunnen komen weet iemand dit?? Liefs,