Tijn is nu al sinds maandag flink aan de diaree(al weken, maar sinds maandag extreem), hij heeft ook 3 dagen gespuugt. Nu ben ik woensdag naar de dokter geweest, maar alles zag er goed uit. Nu het probleem, tijn wil dus gewoon echt niets eten! Al 2 dagen! Geen brood, crackers, toetjes, avond eten, fruit etc. Vandaag heeft hij 1 hapje cracker op en een halve ontbijtkoek. Drinken doet hij wel maar niet veel. Ik maak me best zorgen... Volgens de dokter(woe) kan hij wel even zonder eten, is niet zo erg, als hij maar drinkt. Maar zo en schaapje kan toch niet leven op een hapje cracker en stukje ontbijtkoek???? HIj is gewoon aan het spelen nu, wel witjes en gaat geregeld even op de bank hangen. Hij heeft geen koorts, maar dus flinke diaree! Ben zo bang dat er niks van dat kleine lijfje overblijft! Wie heeft ervaring, tips??? kus, miekie
Hoi Miekie, Hier geen tips. Als hij zich niet lekker voelt, is het inderdaad belangrijk dat hij in ieder geval goed drinkt. Ik begrijp je bezorgheid. Ik heb een dochtertje die bij na niets wil eten. Ze is verder niet ziek. Ze wordt alleen zo magertjes, en ik kan me voorstellen dat jij daar ook bang voor bent. Hopelijk is hij intussen al iets opgeknapt?
Hier ook van die periodes gehad. Gelukkig ging melk er wel in en daarom hebben we nu peutermelk (krijgt ze toch wat binnen) maar cb en dokter zeiden ook, als ze echt honger krijgt gaat ze wel een keer eten. En idd! Ik bood wel van alles aan maar dat werkte juist tegenovergesteld had ik het idee. En op den duur ging ze zelf weer vragen om eten. Volgens mijn moeder heb ik een keer bijna 2 weken op bijna niets geleefd! Ze vond het verschrikkelijk maar ze kreeg er niks in. Behalve drinken natuurlijk. Volgens mij kunnen die kleintjes stiekem toch heel wat hebben!
zit nu in het zelfde schuitje ze heeft echt nu al 5 dagen amper gegeten en drinken deed ze al slecht en nu al helemaal volgend de huisarts kan ze wel wat hebben..... maak me ook zorgen dus ben benieuwd naar eventuele tips oja ze 2 jaar en 5 maanden