misschien niet wat je wilt horen (maar wat een rot situatie zeg), is het misschien een idee om (tijdelijk) uit elkaar te gaan? dan kan jij achter geld aan. uitkering, huursubsidie, weet ik niet precies, maar daar kan je hulp bij krijgen. als hij om je geeft moet hij toch ook beseffen dat hij voor jou en je kindje moet zorgen. en wat moet je straks als hij niet de melk of luiers wil betalen? zo werkt het niet, hij alle leuke dingen doen en zijn geld opmaken aan voetbal en rotzooi. en jij thuis zitten en je kind van lucht opvoeden? als hij niet wil meebetalen moet ie weg, want dan kan je tenminste achter je eigen geld / leven aan. en als trouwen voor jou zo belangrijk is voor het kind er is, dan moet hij dat gewioon respecteren. anders had ie zijn ding maar tussen de deur moeten steken toen ie zin kreeg, dan had ie nu geen probleem gehad. sorry, is niet wat je wilt horen. is een rotsituatie. ik begrijp dat je om hem geeft, maar als ik het zo lees, geeft hij niet zo veel om jou of jullie kind. als ie bang is moet hij daar gewoon met je over praten, en als hij zijn vrijheid en geld niet kwijt wil moet ie gewoon gaan, zodat jij de kans krijgt om een leven met je kindje te beginnen. dit is voor niemand een goede situatie. veel sterkte in de komende tijd, en ik hoop dat je/ jullie er uit komen. knuffel, lidwina