hoi klopt dit dat jongens dus rustiger in de buik zijn dan meisjes een collega zei dat dus tegen mij ik zei dat ik 20 weken was en ik voel deze baby niet terwel bij mijn eerste een dochtertje haar heel druk voelde in mijn buik ook de zwangerschap is totaal anders dus mijn collega zei dan wordt het vast een jongen jongens zijn niet druk in de buik wie heeft hier ook ervaring mee of is dit weer gewoon zon bakerpraatje
Ik denk dat het een bakerpraatje is. Typ maar in bij google. En dan heb je allerlei sites waar alles wel op staat. Maar wie weet
Volgens mij is dit inderdaad een bakerpraatje. Mijn zus heeft een dochter en die was in de buik echt heel rustig, terwijl Milan de hele dag door druk was. Hangt dus volgens mij niet samen met het geslacht
Hihi, nee, dat is niet waar! Iedere zwangerschap is anders en de ene baby is veel actiever dan de andere, dat zegt niets over het geslacht (jammer hè ). Bovendien kan het heel goed zijn dat je baby later in de zwangerschap ineens wel heel druk wordt. En het kan van de ligging van de placenta of de baby zelf afhangen, als ie naar binnen trappelt voel je het ook minder dan wanneer ie naar buiten trappelt.
Volgens mij echt niet waar!Mijn eerste was een meid en die heeft nog geen minuut stil gelegen. Groetjes
Baker praatjeeeeeeeeeeeeee Dave was heeeeeeeeeeeeeel doenig in me buik, Ameé rustig en Caitlin ook een doenertje.
Nou mijn dochter was zo rustig de eerste zwangerschap, deze baby trapt me helemaal lens.ik heb geen idee wat het wordt. trouwens waarom zou je raden en je afvragen wat het wordt als je het bij een arts zeker kan navragen? Al die mensen die denken het te weten door te zeggen oh, jij krijgt een jongen want bla bla. inene zijn ze allemaal artsen of helderziend en hebben ze verstand van wat erin zou kunnen zitten. ik hou niet van die raad spelletjes, als ik het wil weten ga ik een echo maken.
dit is volgens mij idd een bakerpraatje tycho lag geen minuut stil, die bleef constant door trappelen
Misschien leuk om te lezen: een hele verzameling bakerpraatjes, waaronder ook een variant op de vraag van Mirie.
Ik heb wel gehoord dat bij meisjes de hartslag sneller klopt, zelfs mijn verloskundige zeg dat. Nou als dat zo is, heb ik weer een jongentje in de buik Al moet ik zeggen dat deze zwangerschap zeer anders is, ik huil om de haverklap, ben veel meer misselijker geweest en heb pukkels op me borstkast. dat had ik bij de jongens niet. Ach ja we zien het wel (nog 2 weken en dat weet ik het hopelijk hihi)
Hoi Zowel marki als kimberly waren echt heel erg druk in mijn buik dus denk niet dat het waar is en bij marki zeiden door het horen van de hartslag dat het een meisje zou worden maar het is toch echt een jongentje geworden.
Nou ik heb twee meiden de oudste heb ik in mijn buik nauwelijks gevoeld terwijl mijn jongste bij haar geboorte nog een woeste zee maakte van mijn buik. Dus ik blijf er bij dat het baker praatjes zijn. Wat wel klopt is dat de hartslag van meiden sneller gaat als dat van jongens maar daar kunnen ze geen garantie voorgeven. Zo zie je maar weer iedereen is UNIEK.
Nou ik had een herrieschopper in mijn buik! Pff. beeb kon niet stilliggen! En dat was inderdaad een meisje.
Mijn dochter was echt een schoppertje. En mn zoontje een boxer en gebruikte mijn blaas als boxbal. Deze zwangerschap is het ook een schoppertje en het is bijna identiek met mn eerste. en het word een jongen.
Mijn dochter was super rustig in mijn buik. Zo rustig dat wanneer ik soms bij de gyn was de assistent me naar buiten stuurde om de beeb tot aktie te bewegen. Ik moest maar gaan lopen om haar wakker te krijgen. Ze was veels te rustig daar binnen. Maar de schade haalt ze nu wel in hoor.
Mijn dochtertje was in mn buik erg rustig, op het enge af. Nu was ze eenmaal uit de buik ook een erg rustig meisje, dus misschien heeft dat er wel mee te maken?
mijn kleine meisje in mijn buik is soms net karatakid!hahahahahahah als ze eenmaal begint pfffffffffffffffffffffffffffffffffft