Ben vandaag 5 weken zwanger of niet?? Heb vorige week 3x getest en alle 3 positief. Gisteren toen ik thuis kwam ben ben ik naar het toilet gegaan en toen had ik bloed aan mijn wcpapier. Boehhhhhh. Vandaag ook wel bloed, wel bruin, maar gisteren rood. Weet nu niet waar ik aan toe ben. Net weer een test gedaan en die was duidelijk positief. Het streepje was zelfs donkerder dan vorige week. Ik ga morgen de gyneacoloog bellen. die had ik afgelopen week al gebeld om een afspraak te maken (heb nl eind juni een MA gehad). Erg lastig hoor, ik voel me wel goed, heb geen krampen, maar wel bloedverlies. Wie heeft dit ook gehad en was toch nog zwanger?
Als het streepje donkerder is dan vorige week zou ik toch denken dat je nog meer HCG in je urine hebt en dus "nog meer zwanger bent".. ik denk dat je je om dat "beetje" bloed geen zorgen hoeft te maken.. enkel als dit aanhoudt en gepaard gaat me erge krampen denk ik! Verder heb ik er geen persoonlijke ervaring mee.. Succes nog en niet teveel wanhopen!
ik denk en hoop gewoon een innestellingsbloeding, als je geen buikpijn hebt zou ik me geen zorgen maken.