FF m'n hart luchten.......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 20 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zoals jullie wellicht weten heb ik pas een vroege miskraam gehad. Ik heb dus even mogen proeven aan zwanger zijn en heb het weer moeten laten gaan. Nu probeer ik me echt te focussen op andere dingen in het leven dan zwanger worden, maar dat is zooo lastig!Ik heb een leuk leven en kom niets te kort, maar op het moment dat je hebt besloten dat je een kindje wil lijkt het toch alsof je leven nog niet compleet is. Ik hoop daarom zo dat ik binnenkort weer zwanger mag zijn.

    Soory voor mijn gezeur - ik weet dat we allemaal zo graag zwanger willen worden - maar ik moest het even kwijt!

    Pim
     
  2. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Hallo Pim,

    Ik begrijp dat je je hart wilt luchten, als je eenmaal besloten hebt om een kindje te willen wil je dat ook natuurlijk.
    Het lijkt mij ook ontzettend moeilijk in een situatie met een miskraam.
    Maar als het een volgende keer lukt om zwanger te zijn bij jou, dan gaat vast alles goedkomen!!!

    Veel geluk ook voor het jaar 2006.

    Groetjes Tessa
     
  3. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi Pim,

    Je zeurd helemaal niet! Ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger zal zijn. Ik ga in ieder geval voor je duimen... succes meid :)
     
  4. Ilona

    Ilona Lid

    17 nov 2005
    58
    0
    0
    Airport Security Agent
    Almere
    Hey Pim

    je zeurt helemaal niet hoor. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik was acht weken zwanger en heb toen een miskraam gehad. Ik was er toen eigenlijk helemaal niet mee bezig. Het was echt van harte welkom maar kwam geheel onverwachts. Als je eenmaal zwanger bent geweest is een kindje meer dan welkom en als je het dan moet verliezen wil je niets anders dan weer zo snel mogelijk weer zwanger worden.

    Ik zit nu in ronde 3 en hoop dat ik weer snel zwanger mag zijn het is nu 2 maanden geleden.

    Ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag raken.

    Sterkte

    Groetjes Ilona
     
  5. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Ik denk dat als je besloten heb voor een kleine te gaan
    Het ALTIJD meer dan welkom is
    En niet alleen als je al eens zwanger bent geweest
    ( sorry dat vind ik namelijk klinken alsof bij vrouwen die voor een eerste kindje gaan het minder welkom zou zijn, en dat is absoluut niet waar )

    Ik wilde al kinderen toen ik nog heel jong was en heb erg lang op de juiste partner moeten wachten, toen die in mijn leven kwam, werd ik heel erg ziek en moest ik onze kinderwens nog eens 1 1/2 jaar uitstellen
    Dus nu ik eindelijk groen licht heb gekregen is het echt veel meer dan welkom.

    PIM je zeurt echt niet dat ben ik met de andere eens
    Een miskraam is vreselijk om mee te maken
    Dat wens je niemand toe
    Ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag worden.
     
  6. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi Pim,

    Je zeurt echt niet hoor! Het lijkt me heel moeilijk om zoiets mee te maken en kan me goed voorstellen dat je wens voor een kindje dan nog heftiger is geworden. Ik hoop dat 2006 voor jou (en voor ons allemaal natuurlijk) heeeeeel vruchtbaar wordt!

    liefs
    Suus
     
  7. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi Pim,

    TJa wat zal ik nog toevoegen aan de wijze woorden van de rest.. Je hebt het gehoord, je hart luchten, daar is deze site juist voor en de extra schouder als je die nodig hebt. Dus gooi het er maar uit en laat iedereen je maar even extra steun geven. Al die rondes afwachten maakt het ook niet altijd makkelijk.

    Groetjes
    Juut
     
  8. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hé Pim,

    Voor mij geldt hetzelfde, maar dat weet je ondertussen misschien wel na al mijn eigen 'gezeur'...
    Op zo'n site als deze is het erg prettig om het allemaal even kwijt te kunnen en ik geloof dat niemand daar echt mee zit.
    Ik hoop dat je het met kerst en oud&nieuw in ieder geval even helemaal uit je hoofd kunt zetten, dat ga ik ook proberen. Leuke dingen doen en er niet te veel over nadenken.
    Time flies when you're having fun!! (en anders duurt het eeuwen!!)

    Groetjes Mriek
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik hoef alleen morgen nog te werken en dan ben ik vrij t/m 1 januari. Ik merk dat ik het thuis beter van me af kan zetten dan op mijn werk. Heb allemaal leuke dingen gepland, dus dat komt helemaal goed.

    Het is nu ook vervelend dat ik geen idee heb van mijn cyclus na de mk (25/11). Ik weet dus niet waneer mijn NOD is. Als ik half januari nog niet ongesteld ben ga ik maar eens testen.

    Pim
     
  10. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Lekker vakantie dus vanaf donderdag! Geniet er lekker van. En een testje half januari kan geen kwaad, het hcg van de mk moet dan zeker wel weg zijn...

    Groetjes Mriek
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mijn hcg was op 12/12 al minder dan 1 (bleek uit de bloedtest).

    Pim
     
  12. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    ohja sorry, had ik geloof ik al gelezen bij eerdere berichtjes van je....
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Maakt niet uit hoor. Er staan ook zoveel berichten op de site!

    Pim
     
  14. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hoi Pim
    Je moet dit niet zien als zeuren hoor, het is een hele emotionele gebeurtenis een miskraam.
    Ik heb vorig jaar ook een miskraam gekregen met 6 weken zwanger. We hadden er ons zo op verheugd, voor mijn man zou het zijn eerste kindje zijn, dus het was allemaal heel erg emotioneel.
    Wat ons geholpen heeft is er veel over praten, gehuild, en we hebben het een plekje gegeven in ons hart.
    Dus praat er maar rustig over hoor !!
    Sterkte.

    groetjes
    celiene
     

Deel Deze Pagina