Ik weet het niet meer...

Discussion in 'De lounge' started by iloon77, Dec 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Gevalletje kan niet met en zonder elkaar dus, jeetje wt ji hierbovenbeschrijft zou ik echt niet kunnen hoor
    t smaar net wat je kunt hebben natuurlijk!

2. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    #22 draak86, Dec 13, 2009
    Last edited: Dec 13, 2009
    Het is vooral heel heftig. maar dan beide kanten op. Heel heftig als we ruzie hebben. Daar en tegen zijn de gevoelens voor elkaar ook heel heftig. En als het ene net iets zwaarder weegt als het andere is de keuze voor mij gemaakt wat niet altijd betekend dat het de makkelijkste weg is. Onze relatie is heel intens de liefde die ik voel voor hem is heel intens, dat zou ik toch moeilijk kunnen missen. En hoe wispelturig onze relatie ook kan zijn, we gaan wel door het vuur voor elkaar.

Daarbij; het is nooit saai :p

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    ook ik weet precies hoe je je voelt.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Moeilijk hoor!
    Ik zou vooral veel blijven praten...en daardoor proberen het ruzie maken te vermijden.

Ik zou het zelf niet kunnen volhouden zoveel ruzie.
    Tuurlijk hebben wij ook wel eens irritaties, maar maken er geen ruzie over...als hij iets doet wat mij niet zint maar wat wel in zijn karakter zit laat ik het varen...ga me niet meer overal druk over maken na 8 jaar weet je wel hoe iemand in elkaar zit. En hij maakt zich ook niet druk als ik iets doe wat hem tegenstaat.

Iedereen heeft plus en min punten en die min punten moet je voor lief nemen ;)

Share This Page