We zijn er nog steeds niet uit...... Het gaat om de namen: Thies of Ties Siem Thim Tijs/tys/Teis Vooral Thies en Siem spreken ons aan, welke vinden jullie de leukste namen, en waarom juist die niet... Thies met h of zonder? Groetjes esra
Ties en Siem . Een extra h'tje vind ik in dit geval niet zo geweldig. Bij Thim helemaal niet en bij Tijs mis ik hem juist weer. Overigens vind ik Ties en Siem sowieso de leukste namen. Timber vind ik ook wel stoer, maar gezien jullie korte namen, zal dat te lang zijn denk ik
Ik vind Siem de leukste naam. Gewoon omdat ik het een leuke naam vind en het doet me denken aan mijn opa die ook altijd Siem werd genoemd als afkorting van Simon.
Ik vind Thies/Ties een erg leuke naam. De 'H' maakt hij wel bijzonderder, maar de kans wordt dan wel groter dat de naam vaak gespeld moet worden. Das een keuze die je zelf maakt (en ik niet zo erg zou vinden). Tijs vind ik niet zo leuk zonder 'H', dan vind ik Tijn leuker. Thim vind ik met 'H' juist niks. Siem vind ik sowieso vreselijk.. Ik vind Thies, Thijs en Tim het leukste.. Of Tijn..
Ties! Leukste, stoerste naam en ik zou geen -h- toevoegen. Zie er geen meerwaarde van en hij moet het dan altijd spellen of nog vervelender; corrigeren.
Tijs, de rest vind ik niks (ik zou sowieso niet voor Thies of Thim gaan, omdat ik dat er heel gemaakt uit vind zien).
Ik hoorde van de week een moeder naar Ties roepen op een manie dat ik dacht, die naam wordt het dus nooooit..... Maar of het nu aan de naam of de moeder lag? Ik heb gestemd voor Siem maar ik vind Tijs ook erg leuk
Ik heb gekozen voor Ties ik vind Thies erg onlogisch en Thim echt niks Bij Tijs hoord naar mijn idee nog een h ertussen. Ik hou zelf helemaal niet van onlogische spellingswijzes dus vadaar dat ik voor Ties zou kiezen en anders Siem
Ik vind Tim en Tijs erg leuk. Ik ken een jochie die Tim heet, echt een kjoetie ook hoor Sem vind ik trouwens ook een heel mooie naam. Heel veel succes met kiezen