Ik weet het niet meer...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yukl, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Fijn dat je nu iets gehad hebt waar je mee vooruit kunt. Hopelijk gaat p. zich snel beter voelen, en de rrr heb ik zelf ook heel goede ervaringen mee.

offtopic, ik vind de namen samen ook heel leuk bij elkaar passen. De naam van je oudste ben ik helemaal verliefd op, nu vriendlief nog overtuigen, want wij wonen tegen belgie aan en daar hoor je hem geregeld en hij zegt dan: we zijn toch geen belgen;)

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tulip: oh is dat zo, hoor je de naam in Belgie vaker? Ik ken namelijk geen enkele Nederlander die zo heet ;) Oh nee dat is niet waar, ik weet dat nog een forumster ook die naam heeft voor haar zoontje :) T. was ook de enige in 2009 die zijn naam heeft gekregen :) Ik ben zelf ook helemaal verliefd op zijn naam, nog steeds!

We hebben de losec uiteindelijk inderdaad met een lepeltje gegeven, ging toch het beste. Al heeft ie niet alle bolletjes binnen gehad, een aantal bolletjes bleven her en der plakken ;)

Hoe snel merkten de dames die er goede ervaringen mee hebben (als die toevallig lezen ;)) verschil?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als het werkt, zal het zo goed als meteen al werken en zal het elke dag iets beter gaan.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ja in belgie hoor je die veel vaker, in nl heb ik hem alleen nog bij jullie gehoord. In belgie komt de variatie ook veel voor als je van de T. een K. maakt.
    Leuk he, zo'n aparte naam. Ons meisje was in 2008 ook de enige met haar naam.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje meid, wat vervelend allemaal.. Ik hoop dat de losec snel aan gaat slaan! Succes!

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    he wat fijn dat je bij een kinderarts bent geweest. Hier zagen we na een dag of 2/3 een verbetering, al was dat wel met zantac. Overigens is mijn zoon daarna nooit grote hoeveelheden gaan drinken, voor mijn gevoel kwam dat omdat hij daar vanaf dag 1 zelf geen goede ervaringen mee had.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Tot nu toe gaat het een heel stuk beter :) Hij heeft vannacht zelfs zonder problemen in zijn wiegje geslapen. Hij ging om 20.00 uur naar bed en om 20.30 uur sliep hij. Met alleen wat gemopper, hij heeft niet eens gehuild. Na zijn voeding van 03.00 uur ging hij weer in zijn wieg slapen, al is ie wel de eerste 30 minuten heel onrustig geweest.
    Vandaag gaat het ook goed. Hij heeft van 11.45 tot 14.45 uur geslapen :$ Daarna heeft ie 160cc gedronken! Dat is echt een record voor hem. Daar had ie volgens mij wel wat last van, maar dat is geen wonder. Zo'n grote hoeveelheid is natuurlijk opeens heel wat voor zijn maagje.

Maar ik durf nog niet te blij te zijn. Bang dat het morgen weer als vanouds is.

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    heerlijk dat het al beter gaat. als het nu een dagje minder gaat dan weet je dat het dus ook anders kan. Hij zal zich als zoveel beter voelen als hij voldoende slaap krijgt. En dan voel jij je hopelijk ook een stuk beter!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat fijn dat het zo goed gaat! Losec werkt meestal meteen al en na ongeveer 6 weken heeft het de optimale werking bereikt. Ik hoop dat het bij jullie nu alleen maar beter gaat, maar ik herken je angst, hier was dat helaas ook gegrond...

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik schrijf hier verder niet maar lees wel regelmatig even mee hoe het gaat met je kleintje, maar ehh... nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar de namen van je kinderen!!! Oh erg ben ik he? Als je ze niet openbaar wilt maken wil je ze me dan pb-en :)?

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Goed zo Yukl! Ik wens je rustige feestdagen!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dank je! :D Jij ook fijne feestdagen gewenst :)

Het gaat nog steeds beter. Hij is duidelijk een inhaalslag aan het maken wat drinken betreft. Hij komt vaker en drinkt per keer een stuk meer. Vannacht is het wederom goed gegaan, al had ie wel last van een verstopte neus. Maar hij zit duidelijk beter in zijn vel. Gedragsmatig ammehoela ;)

Net filmpjes van de oudste gekeken toen hij ongeveer even oud was als de jongste en je ziet echt duidelijk verschil. De oudste was veel vrolijker, een stuk rustiger ook. Tot voor kort lag P. constant te maaien met zijn armen en benen als hij in de box lag. Dat is nu gelukkig ook een stuk minder :)

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik pb je even :)

14. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Fijn dat het een stuk beter met hem gaat! Ook mooi dat het zo snel allemaal ineens kon. Kunnen jullie toch met een goed gevoel de feestdagen ingaan. Ik hoop trouwens dat het met jezelf nu ook stukken beter gaat.... :)

Liefs

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Goed om te lezen Yukl dat de medicijnen aan lijken te slaan en dat je oude ik weer een beetje terug komt.

Fijne dagen! :)

16. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wat fijn dat het iets doet! Is er nog steeds effect, hoe gaat het nu?

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het drinken gaat nog steeds erg goed. Hij heeft vandaag al 2 flessen van 165 en 140cc op. De avond gaat ook nog steeds goed en hij heeft dus niet meer bij ons in bed geslapen. Wel slaapt hij overdags nog erg onrustig. Veel woelen en vaak snel weer wakker. Maar wellicht moet ie opnieuw leren goed door te slapen? Omdat het al die tijd zo rommelig en onrustig is geweest? Naja, ik hoop maar dat dat de komende dagen ook steeds wat beter wordt...

Ik heb wel het idee dat de losec niet de volledige 24 uur werkt. Hij krijgt het nu aan het einde van de middag en daarna gaat het altijd ontzettend goed met hem. Maar in de middag (de volgende dag) bemerk ik dan toch weer meer onrust.

@ babel: ik ben benieuwd hoe het bij jullie ging vrijdag :)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Geweldig dat het nu veel beter gaat.

19. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Klinkt goed Yukl. Misschien kun je telefonisch met de kinderarts overleggen om de Losec in twee porties te geven, of een iets hogere dosis?

Ik heb mijn ervaring in het topic borstvoeding - vervolg KMA gezet. Het was okee, in elk geval, ze deed tenminste grondig onderzoek en had veel tips die we nog kunnen doen. Ze geloofde niet in een allergie, maar ik zet het dieet toch nog even voort (eigenwijs ;) )

20. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb gister dit hele topic doorgelezen, vond je eerste posting zo verdrietig om te lezen, een moeder die al alles had geprobeerd, en die er nu helemaal doorheen zat. Ik herken er veel van met de eerste weken van onze oudste dochter.

En wat super om te lezen dat je toch opnieuw naar de HA bent gegaan en die verwijzing hebt gehad voor de KA. Super dat het nu al zo veel beter gaat met de medicijnen, hopelijk komen jullie nu ook aan wat meer rust toe en gaan jullie je allemaal wat beter voelen en weer meer genieten van de kids, want zo'n zware eerste paar weken zetten je leven echt zwaar op de kop!

Hier dus vooral even een hart onder de riem voor jullie, hopelijk blijft het zo goed gaan!

Knuf Snoozie

Deel Deze Pagina