Met gourmetten gister kregen we een 'discussie' over de plaats van de pannetjes... . Jaaahh achterlijk maar waar. Maar goed, ik ben van huis uit gewend dat die pannetjes onderop moeten met t vleesje erin en dan champignons, uitjes, paprika enzo bovenop bakken. Volgens mn vriend en ouders (ja, ga er dan maar eens tegenin met je lekkere hormoontjes )is dit andersom, mn vriend begon er zelfs over dat de pannetjes er bóvenop moesten staan..... nou ja .. Wat is eigenlijk 'normaal'?
hoe het "hoort" weet ik niet, maar wij doen altijd groentes etc. in de pannetjes en die zetten we onderin. (en pannekoeken en omelet enzo ook) Het vlees grillen we gewoon los bovenop de plaat! Gewoon doen hoe jij het gewend bent dus! hahaha (leuk topic trouwens hihihihi)
wij doen altijd onder de pannetjes, meestal voor groenten enzo en dan bovenop de plaat bakken we het vlees. Jollie
'Vroeger' deden wij ook de pannetjes bovenop met vlees en alles erin. En dan alleen onderin deden we pannekoekjes en ei ofzo (maar dat bakten we eigenlijk nooit). Toen kwam er ineens een slimmerik die een makkelijkere manier had... vlees enzo los bovenop en ondering de pannetjes met whatever. Met als gevolg: De pannetjes blijven SCHOON, want niemand bakt nog onderin, omdat we toch nooit pannekoeken of ei bakken tijdens gourmet...
wij doen altijd onder de pannetje, want daar hen je ook een soort inhammetje voor voor elk pannetje zodat ze goed op hun plek blijven en ik doe er pannekoekjes in of kaas...en bovenop bak ik het vlees...op de plaat dus...
vlees op de plaat ...en groente wasda? maar scheelt heb een hele grote grill plaat dus daar donderen we altijd alles tegelijk op...aardappeltjes, vlees en uuh groenten maar ja hoe jij het lekkerste vind meid, ik kan je wel vertellen hoe wij het doen, maar wie zegt dat dat goed is?
Bij ons blijven de pannetjes schoon Wij bakken alles los bovenop de plaat. Heel soms een eitje in het pannetje of gamba's of andere vissoorten. Maar alles dus lekker los op het plaatje! Krijg er trek van
Vergat ik nog, als we shoarma bij de gourmetschotel hebben zitten dan doen we die wel onder in een pannetje... voor de rest pleuren we gewoon alles bovenop de plaat.
Hier ook; alles lekker op de plaat pleuren en de pannetjes ondering hooguit gebruiken voor eitje of pannenkoekje...
yep..en groente heb ik er nooit bij ..ja wat rauwkost, maar verder nooit bij gourmet hihi...wat voor groentes doen jullie dan in het pannetje? misschien ideetje voor de volgende keer
Wij hebben er juist altijd groente bij. Vind broccoli lekker (beetje plat snijden), mijn lief houdt van champignons, wortelschijfjes, courgette, en verders uitjes, paprika, dat soort dingen....
Gooi ook alles bovenop, behalve voor een omelet etc. Maar goed, het is maar hoe je het wil en gewend ben hoor. Volgens mij is er geen richtlijn van hoe het wel moet hihi.