Ik heb 3 dagen last van bloed verlies en krampen in mijn buik. Vandaag inwendig echo gehad ze kon niks zien dus de vruchtje is klein. Of het is begin van de miskraam of innesteling. Ze dachten eerst dat ik 7 wken zwanger was. Dus ik moet wachten tot volgende week dan krijg ik weer een echo hopen dat ze iets zien. En ik hoorde dat ik ook blaasonsteking heb wat voor gekregen. Het is voor mij alles ingewikelt geworden ik weet het niet meer
Oh jeetje, ik kan me voorstellen dat je nogal in spanning zit... Veel sterkte ermee en probeer je niet teveel zorgen te maken. Dikke knuffel!
Ayse, ik snap je niet goed. als het kindje zeven weken is, kan er toch geen sprake meer zijn van innesteling? heel veel succes meid Aoife
Ze dachten dat zeven weken is dus dat is niet zo omdat ze niks konden zien in echo geen vruchtje. Het vruchtje is dan kleiner volgens verloskundige. volgende week weer echo misschien dat ze dan wat zien.
Ik was zwanger van een 2ling en begon met vloeien in week 6.. toen hadden ze het ook over innesteling.. maar helaas was de ene afgestorven in week 7 en de andere later.. in week 10 zijn ze toen weg gehaald. @ ayse. Ik vind het beetje raar verhaal van je verloskundige. Want toen ik 5weken was kreeg ik een echo en dan zie je al het vruchtzakje zitten... Misschien eens naar de dokter gaan? Sterkte er mee!
339 dagen overtijd Wat een afschuwelijk verhaal Ayse. Dus nu moet je afwachten tot volgende week? Lijkt me verschrikkelijk. Je weet nu helemaal niet waar je aan toe bent. Sterkte komende week. Ik hoop op een goede afloop..
Ja het is gewoon moeilijk het is allemaal onzeker. Ik heb gevoel dat vruchtje afgestoten is. Ik bloed niet veel en heb ook niet last meer van krampen. Bedankt voor jullie reactie.
Hallo Ayse, Zelf had ik met 8 weken een miskraam maar ook dan verlies je echt niet zomaar een vruchtzakje zonder het te merken. Ik duim voor je dat alles nog goed zal gaan! En trouwens, bij een blaasontsteking kun je toch ook bloed verliezen bij het plassen? Neeke
Ik heb ongeveer hetzelfde. Zou 8 weken zwanger zijn, maar op de echo is weinig te zien, het is te klein... aankomende maandag terugkomen. Met kerst heb ik bloedverlies gehad en inmiddels ook al een kijkoperatie omdat ze uitgingen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... maar dat was dus niet zo... Heel verwarrend en vaag allemaal!
Hallo lapeldoorn Wat jij nu verteld heb ik ook gehad. Ik heb vrijdag kijkoperatie gehad voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar dat was het ook niet. ze hebben wel alles schoon gemaakt. Weet je wat ik de raarste vind waar is de vruchtje gebleven. Heb jij veel last gehad van krampen na kijk operatie ik heb erg last van krampen.
Er is bij mij ook geen vruchtje gevonden. Maar nu bij de laatste echo zagen ze ineens iets heel kleins in mn baarmoeder... Ik heb verder geen last van krampen gelukkig
Waarom hebben ze wel curretage gedaan? Zat er wel iets in je baarmoeder? Een vruchtje? En ben je nu nog onder controle of niet meer?
ze hebben het schoongemaakt vertelde ze. Ik moet donderdag bloed prikken en vrijdag controle. Zit jij onder controle. Ik ben blij dat ik met jou er over kan prtaen sommige snappen het niet
Ik ben weer geweest. HCG was gestegen naar 4100. Het stijgt langzamer dan bij een normale zwangerschap zei de gyn. Ik had geen zin in inwendige echo, dus ik heb gekozen voor afwachten, de 17e januari moet ik weer terug. Hopenlijk ben ik dan alles al kwijt. We waren het er wel over eens dat wat er zit niet goed kan zijn... Wachten op de miskraam dus.
Hihi ik zag het ja... had 2006 ingevoer inplaats van 2007 @ ayse Hoe gaat het met je? Balen dat het er niet meer zit. Liefs Simone
oke spannend zeg allemaal. Ik ben ook benieuwd vrijdag hoe het gaat. tegen mij hadden ze gezegd dat ik ieder miskraam heb gehad maar nooit wat gevoeld..