ik heb twee weken gelden kijkoparteie gehad en curtage. Ik verlies helemala geen bloed meer. Mijn vraag is wanneer mag je weer gemeenschap hebben......
CBM, ik begrijp dat het een zeer onzekere periode is, ik moest na eerste echo ook voor tweede belissende echo terug, tien dagen later. Bij mij liep het jammer genoeg verkeerd af, maar ik las ook al veel verhalen dat het groeiverschil niet altijd duidt op een komende MK, kan ook aan de nauwkeurigheid van het meten liggen, dat vruchtje minder meet dan het is, of je een late eisprong had, ik duim voor je! sterkte! flyke
Ja het zegt ook allemaal niks weet ook niet meer wat ik moet voelen de ene dag voel ik me hardstikke zwanger en de andere dag niet. Het bloedverlies blijft wel veel dus ik ga er vanuit dat het niks meer is maar ik moet dus nog wel wat gaan verliezen en het bloedverlies is nu al een week gestopt maar het moet er toch uit lijkt mij.... Probeer mijn verhaal te vergelijken met andere maar elke situatie is weer anders dus ik moet echt gewoon afwachten.... Groetjes CBM
Dat was bij mij ook, want ze hebben bij de curettage nog wel 'restweefsel' en een vruchtzakje teruggevonden maar de inhoud was al vergaan. Groetjes, Wendy
Ik had zaterdag bloed bij het plassen was erg ongerust, volgens vk berekening ben ik elf weken zwanger. Ik ben maandag in het ziekenhuis geweest voor een echo, ze zeiden dat als je elf weken zwanger bent is het niet goed, hun berekening was voor zes weken. Er was geen hartslag te zien maar dat zou kunnen met zes weken, dus moet ik voor de zekerheid over een week terug komen voor nieuwe echo. Indien het dan gegroeid is is er een verkeerde berekening gemaakt, vanwege onregelmatige cyclus, maar als het hetzelfde is dan is het een miskraam. Een onzekere week dus, ik heb nog wel bloedverlies en buikpijn. hoop dat er mensen zijn die dit herkennen
Hallo Ik 78 nou ik zit in dezelfde situatie.... Ik heb nu geen bloedverlies meer maar moet inderdaad nog 2 weken wachten voor een volgende echo ik had wel een regelmatige cuclus maar volgens hun ziet de echo eruit als een 5 weken zwangerschap maar of het nog leeft..... er was geen hartactiviteit.. Nou spannend allemaal je weet ook niet meer wat je moet denken toch?
ja ik voel me echt klote en zeker omdat ik nu nog bloedverlies heb. Zelf denk ik dat het niet goed zit, en het idee dat er iets in me zit wat niet meer leeft vind ik best eng. die twijfel maakt het nog moeilijker maar daar kun jij ook over meepraten.
Ik weet hoe je je voelt en ik ga er ook vannuit dat het niet goed zit bloedingen zijn nou eenmaal geen goed teken... Het is ook best een eng idee en die onzekerheid daar wordt je gek van. Ik ben nu wel iets rustiger ik ga er vanuit dat het niet goed zit dan valt het altijd mee. Alleen ik wil graag weten waar ik aan toe ben is het goed of niet goed? We zullen beiden geduld moeten hebben het is echt niet anders.
ja het wachten is het ergste. en als het bij mij niet goed is wil dat zeggen dat het al vijf weken dood in mijn buik zit. ik snap niet dat het er dan niet uitkomt. jij ook veel sterkte he als je het meemaakt weet je pas wat het is. ze zeggen allemaal beter nu dan met 20 weken, dat snap ik maar wil je niet horen nu toch?
Hallo daar was ik weer ik ben weer ongestelt geworden na mijn miskraam helemaal blij. Ik was wel drie dagen ziek van en ook veel bloed verlies (hadden jullie dat ook na de miskraam) Ik wil zo graag weer zwanger raken ik kan niet wachten om te testen. MAAR GEDULD