pijn bij vrijen na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by jolien, Feb 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    hallo,

Ik heb een probleem.Normaal geniet ik echt super van het vrijen met mijn hubbie!Gister ook weer lekker bezig, hij komt in me en dat doet me pijn! :cry: Het is niet zo dat ik niet opgewonden was want ik had juist veel zin!Op een gegeven moment zei ik dat ie niet zover moest stoten en toen bleek dat ie er nog maar half inzat!Ook heb ik telkens nog erge krampen in me darmen,en kan ik de ene keer diaree hebben en de andere keer wil het er niet uit!Is dat nou normaal dat ik zon pijn heb met vrijen?Kan er zo dus echt niet van genieten he! :cry:

ik hoop dat jullie weten wat ik hiermee aan moet!en ik ben benieuwd of jullie hetzelfde gevoel hebben gehad na jullie miskraam!(hoop het voor jullie natuurlijk van niet!)

liefs

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zit je rond je eisprong?..net erna? Dan heb ik ook wel eens een pijnlijk gevoel alsof ie ergens tegenaan stoot, maar dat heeft niks met de miskraam te maken die je gehad hebt. Misschien ligt de baarmoeder dan lager ofzo...
    Ik zou als ik jou was er eens op letten wanneer je het hebt en of je het met elk standje hebt!?
    Als je geen verbetering ziet of dat het duidelijk wordt waar het door komt zou ik toch ff naar de huisarts of gyn gaan zodat ze er ff naar kunnen kijken.

Liefs Mirre

3. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ben je gecuretteerd? Ik had dat 2 weken na mijn curettage. Ik gilde het uit van de pijn bij het vrijen.. Werd er ook heel erg emotioneel van.. Had ik nou nog niet genoeg ellende meegemaakt? Weer even 2 weken 'rust' genomen en nu heb ik nergens geen last meer van. Komt denk ik toch door curettage. Als je dat niet hebt gehad, dan kan ik er geen verklaring voor geven.. Maar, neem er de tijd voor tot je lichaam weer hersteld is, dan zul je zien dat het allemaal weer mee valt!

4. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    ik heb eerder inderdaad tijdens en na mijn eisprong wel gehad dat het dan gevoeliger is,maar dit doet echt pijn! Zijn halverwege gestopt omdat de tranen over mijn wangen liepen zo'n pijn deed het! (tja moet wel leuk blijven he)

ook vraag ik me af of er inderdaad meer meiden hier zijn bij wie de ontlasting zo raar was na de miskraam! kan er geen wijs uit worden.dan weer dun dan weer super harde

liefs

5. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    hey laatje

bij mij is het spontaan gekomen!

denk dat ik het idd maar ff laat zitten(we gaan wel gewoon knuffelen)want dit is niet leuk!

liefs

6. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hoi Jolien, ik herken het van mijn vorige cyclus.
    Rondom de eisprong heb ik ook pijn bij het vrijen gehad: het was net of er met een mes in me gestoken werd: ik was toen helemaal niet lekker, en heb toch geklust, en zag achteraf dat de pijn samenviel met de eisprong.

Ik heb er deze ronde helemaal geen last meer van gehad.

Liefs,
    Marla

Share This Page