Ik weet het niet meer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat een lastige situatie voor jou. Maar wat een onleefbare situatie voor je neefje! Ik vraag me op basis van dit verhaal af of er wel (goed) voor hem gezorgd wordt.

Zo te lezen is je broer vrij explosief. Ik hoop dan maar dat hij, in een opwelling?, zijn zoontje niets aandoet. Dat is eerlijk gezegd het eerste waar ik aan denk...

Hou je ons op de hoogte?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    De melding is weer gemaakt, ze gaan zo snel mogelijk langs, de vorige keer was het al de volgende dag. Dus hopelijk nu maandag. Dit weekend is mijn neefje bij zijn moeder in de opvang, dat geeft wat meer rust voor nu aangezien ze daar de boel wel goed in de gaten houden.

3. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Kan je dan niet aan je broer vragen of zijn zoontje niet mag komen logeren? Elke dag langer bij jullie is mooi meegenomen.
    Wat ik al zei: als je broer en ex zo er heen zijn als dat jij beschrijft vinden ze het vast een last minder als je neefje een tijdje bij jou komt logeren.
    Dan kan je ondertussen de boel regelen .
    Nogmaals je neefje staat bloot aan een groot gevaar en het is echt geen optie hem daar te laten.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hij mag altijd logeren, dat is geen probleem alleen doordeweeks word moelijk omdat ik stage heb 2 dagen in de week en 1 dag school.Mijn kinderen zijn dan naar de opvang, waar moet hij heen? En mijn man maakt lange dagen tot 19:00/20:00.

Ik bel mijn broer zoiezo om te vragen of mijn neefje vanaf woensdag tot zondag bij ons mag logeren aankomende week.

5. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Heftig . Succes.
    Kan je moeder niet overdag op hem
    Passen als jij stage loopt?

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente

Ga naar de kinderbescherming en bel met maatschappelijk werk.
    Geef te kennen dat je wilt helpen en dat je, je neefje in huis wilt nemen voor de zorg. Je kan bij de gemeente en anders bij BJZ pleeggeld aanvragen voor de zorg van je neefje.

(voor meer info kan je pb sturen :))

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb geen idee hoe je dit moet aanpakken. Maar wilde je na dit gelezen te hebben gewoon even HEEL veel succes wensen om je neefje uit die situatie te krijgen.
    Hij verdient ZOVEEL meer als wat hij nu krijgt. Gelukkig heeft hij nog een tante die het voor hem opneemt!

8. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Je bent goed bezig meid. Klasse! En je hebt gelijk, we hebben wel heel makkelijk praten. Als je broer dreigementen uit....brrrr, je hebt inderdaad ook nog je eigen kinderen.
    Hopelijk komt er heel gauw een oplossing. Goed van je dat je je neefje al een paar dagen laat logeren. Hopelijk vindt je broer dat ook goed! Wat zal het jochie genieten. Sterkte!

Deel Deze Pagina