Ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stasia, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik zit in de stress. Ik weet het niet meer. Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb suikerziekte en daarom onder controle bij de internist. Afgelopen 12 jan op contr geweest. Week daarvoor bloed laten prikken. Nou tijdens die contr zei hij tegen mij volgens mij ben je zwanger. Hij zag in mijn bloed dat bepaalde waarden afwijkend waren zoals je bezinking die is hoger als je zwanger bent. Ik was ook 2 dagen overtijd terwijl ik gewoon anticonceptie gebruikte (nuvaring). Moest gelijk bloed laten prikken voor hcg hormoon. Zelfde dag tel van internist niet zwanger. Ok geen probleem toch gestopt met nuvaring want wij willen idd zwnger worden. Maar tot op heden nog steeds geen ongi dus even terugrekenen nu 10 dagen overtijd. Heb al zwangerschapstest gekocht en wil die morgenochtend doen. Ben nooit overtijd geweest met nuvaring en nu opeens wel. Help! :( :( :(

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat komt door het stoppen met de nuvaring ;)
    Die geeft hormonen af toch?

Nu is je cyclus in de war.

groetjes

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    nee dat is niet het probleem ik ben pas gestopt nadat de internist zei dat ik misschien zwanger kon zijn. :(

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je kan ook voor alle zekerheid er zelf een test tegen aan gooien.
    morgen een testje halen bij de trekpleister of wat er bij jou in de buurt zit.

suc6

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ja idd heb ook al een test gekocht vandaag ga ik morgen ochtend doen. maar vind het toch wel vreemd hoor. gewoon nuvaring gebruikt had volgens die cyclus dus gewoon op 10 jan ongesteld moeten worden.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is wat ik bedoel.. omdat je net gestopt bent is je cyclus in de war.
    Dus ben je nu 10 dagen overtijd.
    De internist gaf zelf bij het telefoontje aan dat je niet zwanger bent.

Dat was toch het probleem het overtijd zijn?

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ik zal het proberen uit te leggen. 16 dec nieuwe ring ingebracht.die moet 3 weken later er weer uit.Dus op 6 jan eruit gehaald.Dat was op zaterdag dan word ik altijd de woensdag ongesteld.Dat zou de 10de geweest moeten zijn.13 jan zou ik weer een nieuwe ring in moeten brengen.Dus weer een nieuwe cyclus.Maar aangezien ik 12 jan bij de dokter ben geweest ben ik dus niet meer begonnen met een nieuwe ring.Ik snap dat je lijf moet wennen aan geen anticonceptie maar deze menstruatie had gewoon moeten komen omdat ik die laatste cyclus gewoon heb afgemaakt. Kijk dat de evt volgende mentruatie later komt dat snap ik. Vind het gewoon heel moeilijk allemaal.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ok, nu snap ik het ;)

het gebeurde mij ook toen ik met de pil stopte, geen 10 dagen, maar wel later dan normaal. echt vreemd

Deel Deze Pagina