Hallo dames, Ik heb even een vraagje..... Ik heb in september een miskraam gehad bij veertien weken. In het begin van die zwangerschap had ik best wel last van kwaaltjes...zoals erg moe, ontploffingen van woede?, pijn in mijn borsten, veel plassen en af en toe misselijk. Na deze miskraam zijn we weer hard aan het klussen geslagen en inmiddels zitten we in ronde vijf. Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar ben dat nu nog niet....maar ik ben bang om te testen. Ik heb namelijk nu niet echt die verschijnselen als toen ik bij de vorige zwangerschap had ben wel moe en weer redelijk humeurig en moet veel plassen maar pijn in mijn borsten heb ik niet...ook heb ik niet dat instictieve gevoel dat ik bij de eerste x had dat het raak is..... Ben dus bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd en ik binnenkort toch nog ongesteld wordt.... En dat als ik vandaag zou testen een teleurstelling krijg.... Mijn vraag is dus.....wie had er bij verschillende zwangerschappen ook verschillende kwaaltjes? Of is het logisch dat je dezelfde kwaaltjes hebt? Is het logisch dat ik me zo voel en wat is jullie gedachte? Ik hoop van jullie te horen! Gretz Melanie
Heyhey, Volgens mij is iedere zwangerschap anders dus ook de kwaaltjes zijn anders... heb dat hier al ooit eens gelezen op t forum... maja ik ben maar een leek hoor op dit gebied... Suc6 meid... en hopelijk blijven de duivels weg...
Tuurlijk is het logisch dat je je zo voelt! Je wilt jezelf niet blij maken met niets, dat wil niemand, maar als je een miskraam hebt gehad zal dat gevoel zeker niet minder maken. Alle begrip van mijn kant dus! Maar als je zo onzeker bent dan is het enige dat dat gevoel weg kan nemen een positieve of negatieve test in handen te hebben. Dan weet je waar je aan toe bent. En dan heb je dat maar vast gehad. Hoe hard dat ook klinkt, er is niemand of niets anders dat dat gevoel weg kan nemen. Hoe erg ik ook mijn best ga doen. Nou ben ik er niet voor om iedere maand als een gek te testen als je 1 dag overtijd bent, maar alles beter als je gek maken. Het geeft jou de duidelijkheid die je zoekt. Ik geloof ook dat iedere zwangerschap een andere is de ene keer heb je kwaaltjes de volgende keer heb je nergens last van, het lichaam is een raar iets. Ik pin me dus niet te veel vast op al de kwaaltjes, het zegt niets. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen meid, ik snap dat je nu erg onzeker bent. Meid een dikke knuf vanuit het regenachtige brabant.
Hallo, Ik snap je helemaal. Ik heb zelf een miskraam in november gehad in week 15. Ik ben nu heel erg onzeker over zwanger worden en wat ik dan zou moeten voelen zeg maar. Ik kan over 3 dagen testen en voel me echt een beetje anders dan normaal. Stemmingswisselingen, steekjes in mijn liezen, gevoelige borsten en noem maar op. Dit had ik de vorige keer niet voor mijn NOD. Maar net zoals jij heb ik echt geen idee hoe het allemaal moet voelen en of het raak is. Ik durf bijna niet te testen want ik ben veels te bang dat het niet raak is. Ik leef heel erg met je mee en ik begrijp hoe je je voelt en ik ga voor je duimen hoor!
tsjah lieverd ik begrijp je helemaal ...maar toch zit er maar 1 ding op als je duidelijkheid wil ipv deze onzekerheid ...uitslag kan je toch niet veranderen ..dus testen ! zou ik zeggen
Bedankt voor jullie lieve reactie's...en fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich zo onzeker voelt. Ik ben altijd op tijd met mijn ongi, altijd keurig op de dag af netjes 26 dagen....dit is ook weer de eerste x dat ik overtijd ben en dat maakt mij juist nog zenuwachtiger maar ben wel zo voorzichtig merk ik zelf.... Jullie hebben allemaal wel gelijk....ik weet het alleen zeker als ik een test doe. Dat duwtje in de rug had ik nou nog net even nodig! Lieve meiden allemaal bedankt voor jullie reactie...en natuurlijk allemaal veel geluk & succes met zwanger worden! Dikke knuffels uit Capelle!
ik heb ook een miskraam gehad en ik was toen ernorm beroerd. Misselijk, pijn in mijn bortsen je kent het wel. Nu ben ik bijna 26 weken zwanger en ik had echt nergens last van. heb in die drie maanden 1 keer overgegeven. Het kan dus inderdaad anders zijn. Wel wist ik zeker dat ik zwanger was en dat het goed ozu gaan.
Helaas.....gister toen ik urine wou opvangen voor de test....had ik een klein beetje gebloed....toen ineens? 's avonds om 8 uur....? Dus toch maar even met de test gewacht en vanmorgen was het inderdaad zo ben gewoon goed ongi geworden....wel twee dagen te laat..... BALEN!
Ha meiden, wat is dit herkenbaar! Mijn vriend en ik zijn nu in de vierde ronde bezig na een miskraam in oktober 2006. Ik heb deze cyclus, nu een week voor mijn NOD, ook weer gevoelige borsten en ik voel mij erg opgeblazen. Ik ben ook moe....maar volgens de statistieken maakt je lichaam een week voor NOD nog maar zo weinig Hcg aan dat je eigenlijk amper zou kunnen voelen dat je zwanger bent....hoe is jullie ervaring hiermee? Hebben de zwangeren onder ons al wel een week voor de NOD duidelijke zwangerschapsverschijnselen gehad? Ik word er ook wel eens gek van....wat hoort nou bij menstruatie en wat bij mogelijke zwangerschap...dit is wel de eerste maand na de miskraam dat ik weer gevoelige borsten heb voor mijn menstruatie...of zou het komen omdat ik er zo vaak aan voel? Ik wil ook zo graag zwanger worden.... Koosje
@Koosje Ik had al 1.5 wk voor mijn NOD af en toe last van misselijkheid, en ik ben echt nooit misselijk! En inderdaad Zwanger! (Helaas miskraam) Dus volgens mij kun je het wel voelen van te voren hoor. Ik heb wel gewacht met testen tot ik 2 dagen overtijd was.