Hoi dames, Sinds dat we aan het proberen zijn om zwanger te worden ben ik lid van zwangerschapspagina. Vorige maand heb ik er even niet op gekeken, omdat ik veel te veel met het zwanger worden bezig was. Deze maand kan ik toch weer niet laten om hier te kijken en alle topics te lezen. Het voelt gewoon als herkenbaarheid! Ik vind het erg prettig om te lezen dat ik niet de enige ben met een ei dat niet springt, of cervixlijm dat niet is wat het zou moeten zijn tijdens de eisprong. Misschien ben ik er nu weer teveel mee bezig door hier steeds alles te lezen. Maar ik kan het niet laten! Het geeft mij ook een stukje rust... Hebben jullie dat nou ook?
Ja hoor heel herkenbaar. Heerlijk om dingen te lezen waar jezelf ook mee bezig bent. En ook leer je hier heel veel. Het is voor mij de eerste en wist niet eens hoe een cyclus in elkaar zat. Het nadeel is wel dat je er veel te veel mee bezig bent. Ik ben in ronde 4 zwanger geworden maar het leek wel 4 jaar, wat kruipen de weken dan naar een nieuwe eisprong. Ook nu ben ik nog steeds verslaafd, en lees misschien ook wel weer veel te veel zodat ik er weer onzeker van word Succes met zwanger worden!