Ik weet het niet meer!!

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Een tijdje terug heb ik een topic geopend over de VVE.
    Wij hebben al een tijdje lekkage en het probleem leek verholpen te zijn.

Na het rottige weer van de afgelopen tijd dus niet.

Ben ik weet niet hoelang bezig geweest om die man van de VVE te bereiken. En vrijdag 30 december heb ik hem eindelijk gesproken.

Hem uitgelegd hoe of wat en hij zou de verzekering bellen en iemand langs sturen hij wist alleen niet of hij die dag of na het weekend tijd had ( Logisch )

Maar nu zijn we bijna 3 weken verder en heb nog niemand gezien of gesproken. Al 80x naar beneden gelopen om te kijken of de beheerder er is.. Is er niet heb hem wel 100x gebeld zn voicemail in gesproken etc etc etc en word maar niet terug gebeld.

Maandag hoorde ik een hoop herrie dus ik ga kijken zijn ze wel op zijn dak bezig met iets de stenen worden weggehaald en schoongemaakt waarvoor weet ik niet.
    Dus ik daarna weerrrrr bellen weerrrrr voicemail tot op vandaag nog niemand te pakken gekregen. Heb maar gezegd dat ik mijn rechtsbijstand in schakel als ik vandaag nog niemand gesproken heb.

Maar ik sta net koffie te maken hoor ik weer gerommel zijn ze weer bezig op ZIJN dak:x:x:x

Terwijl ik al 4 weken met potten en pannen zit om het water op te vangen mn plafond had kringen die worden alsmaar groter t ziet er niet uit hier:x:x

Ben het echt zat!!!

Maar helaas mag ik niet zelf iemand bellen het moet via hem ( staat ook in contract anders word het niet vergoed:x:x )

Arghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    ik zou hem opnieuw bellen en inspreken dat ik geen VVE meer betaal totdat het is opgelost.
    kijken hoe snel hij dan reageert :D:D:D

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou die mannen op het dak aanspreken dat ze op het verkeerde dak bezig zijn. Dan nemen ze wel contact op met die beheerder of ze bij jou ook iets moeten doen.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ tuttie ook al gedaan... Geen bericht.

@ Sjorsje heb ik net gedaan en ze hebben hem gebeld en het door gegeven maar hun zijn alleen aan t schoonmaken...

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    En hem een aangetekende brief sturen en ingebrekestellen? Geef 'm een redelijke termijn om het op te lossen en geef aan dat als het dan nog niet gedaan is je zelf iemand inschakeld en de rekening op zijn naam laat zetten.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat zou ik ook nog kunnen proberen...

Als ik morgen nog niks heb gehoord ga ik ook mn rechtsbijstand bellen...

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik weet hoe vervelend en frustrerend het is. M'n ouders hadden een huisbaas en die deed ook werkelijk helemaal niks uit zichzelf aan onderhoud. Hopelijk wordt het snel opgelost.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Bestuur VvE - appartement - Vereniging Eigen Huis

In deze link staat informatie over ingebrekestelling van de beheerder van de VVE. Is hij een bewoner van jullie complex die ook een vergoeding krijgt voor het VVE beheer, of is hij extern, of is hij een bewoner die als bestuur optreed? Dat maakt verschil.

Ik zou hem vragen waarom hij in vredesnaam zo laks is, en ook even met de andere buren gaan praten dat hij zo ongelooflijk laks is dat je hem wilt vervangen. Dan kun je voor een externe beheer kiezen of het zelf doen. Je mag als bewoners (kijk even in jullie statuten) een veragdering bijeenroepen en dan knikker je hem uit zijn functie en laat je het door de nieuwe beheerder afhandelen. Als je je buren meekrijgt is dat makkelijker dan een heel ingebrekestellingstraject.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

We zijn met zn 3en.

Ik boven dan onder mij en de beheerder heeft een kantoorpand onder in.

Ja hem vragen daar ben ik al mee bezig maar hij belt niet terug niks. Ben hem al 2 weken elke dag wel 15x aan het bellen.
    Sta elke dag voor de deur van t kantoor op verschillende tijden en dan is hij er niet.

Dat is juist het probleem.

10. He wat vervelend zo'n figuur die niks er aan doet! Ik heb niet zo'n hoge pet op van VVE's, gaat vaak zo totdat er een rechtsbijstandsverzekeraar aan pas komt. Zie het veel op mijn werk.

Als je nog geen aansprakelijkstelling hebt gestuurd zou ik het alsnog doen. Hierin een termijn waarin je het opgelost wilt hebben. Als die termijn is verstreken je rechtsbijstandsverzekeraar er op. Dan mogen ze ook nog lumpsum etc betalen.

Succes

Share This Page