nu al 4 dagen bloedverlies, de ene keer meer als de andere keer en ik weet niet waar ik op moet rekenen, er zijn mensen die vragen hoe het gaat met de zwangerschap en wat moet je ze dan vertellen..krijg ik een miskraam of is er nog hoop, het wachten duurd nu zo lang, ik zou willen dat het al maandag was want dan kan ik zien op de echo... op dit moment leef ik echt per dag, elke keer kijken of er niks anders uit komt dan bloed en dan net voor het naar bed gaan nog ff hopen dat het toch weer een dag blijft zitten. dit brengt allemaal zoveel onzekerheden met zich mee, ik ga uit van een miskraam maar toch blijf ik stiekem wel hopen dat het een doorzetter is...
Ach, wat naar Demi. Dat moet wel heel onzeker voelen. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is! sterkte Amber
Ik duim met je mee dat alles toch nog goed is met je kindje, en dat het alleen innestelingbloed is. Ik hoop voor je dat het weekend snel voorbij is en dat je maandag goed nieuws krijg te horen en dat ze het hartje horen kloppen. Succes. Liefs Jolie
ik heb ook al een paar keer nu bloedverlies gehad,was ook echt zo bang, na echo te hebben gezien dat hartje klopte was ik gerustgesteld, kreeg daarna alleen weer bloedingen. Ik ken je onzekerheid, zooooo moeilijk is dat...maar ik ga er nu gewoon van uit dat het goed is met mijn kindje, probeer me er niet te druk over te maken, ik heb nu toch geen invloed op wat daar binnen gebeurd, en hoop dat mijn volgende echo gewoon laat zien dat alles goed is! sterkte meid, ik weet dat het heel moeilijk is, maar het kan ook gewoon zo zijn dat je baarmoedermond erg gevoelig is en er snel een adertje knapt...