Ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Piepie, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Vermijd in ieder geval contact met mensen met gordelroos en waterpokken. Het zijn beiden herpes virussen.

Ik werk in de zorg en in de cao staat dat je vanaf 12 weken niet verplicht kan worden om nachtdiensten te draaien. Ik heb ze tot 22 weken gedaan.
    De dag dat ik uit de nacht kom geld als vrije dag, de dag erna mag je dan weer ingedeeld worden voor dagdienst.
    Dus op maandagochtend kwart over 7 uit de nacht en dinsdag om 7 weer beginnen.
    Kijk je cao na en zoek hulp!
    Vraag je verloskundige om advies wat betreft herpes. Als je zelf waterpokken al hebt gehad, krijg je het niet nog eens. Gordelroos is de volwassen versie van waterpokken en komt soms tot uiting bij lage weerstand.
    Veel sterkte en wijsheid

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Had alleen je eerste berichtje gelezen,zie dat je al gestopt bent met werken ivm andere problemen.....
    Nogmaals sterkte

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Sterkte. hoop dat het snel beter gaat, maar ook dat er hierdoor toch wat rust komt... er gaan nu iig ook andere mensen voor je bezig. je staat niet meer alleen voor.
    Belachelijke werkgever inderdaad!

4. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het is gewoon jammer dat er één storende factor was op m'n werk: de planner.
    Ik heb m'n verhaaltje inmiddels ook aan de o.r verteld, hoop dat hun in de toekomst hier iets mee kunnen doen zodat in ieder geval andere zwangere oproepers beter behandeld worden.
    Ik moet nog wel een mail sturen naar die planner waarin ik vertel dat die avonddiensten op de zware afdelingen echt veel te zwaar zijn, en dat ik best wel bereid ben om te werken zo gauw m'n bloeddruk weer normaal is, maar dan wel op de locatie met lage zzp's.
    Het liefst zou ik iets anders tegen haar willen zeggen, maar ik wil me ook niet verlagen tot haar niveau. Snappen doe ik haar niet, ze is al ergens in de 50 en heeft zelf kinderen gehad ( ze zal wel vergeten zijn hoe het was om als zwangere te werken )

Deel Deze Pagina