Lieve Allemaal, Een goeie 11 weken geleden heb ik een tijdje niet aan de pil gezeten. Nu heb ik al zo'n 3 weken ontzettend last van misselijkheid, ontzettende honger, krampen en vind veel eten vies ruiken. Ik heb natuurlijk al 2 testen gedaan, beiden negatief. Vorige week zaterdag ben ik gestopt met de pil, voor mijn stopweek. Nu een week later, ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik begin nu toch wel te denken dat ik wel zwanger moet zijn. Graag hulp!
Wat is "een tijdje"? Ben je tussendoor wel ongesteld geweest? Dus tussen die 11 weken geleden en 3 weken terug?
Een tijdje is ongeveer 3 maand. En 11 weken geleden ben ik weer de pil gaan slikken en toen ben ik voor het laatst ook ongesteld geweest. Daarna niet meer aangezien ik aan de pil was en die doorgeslikt heb, nu wou ik dus een stopweek inlassen en word dus niet ongesteld.
Kan zijn dat je lichaam in de war is. De pil doorslikken kan ervoor zorgen dat je eerst wat zult moeten 'ontpillen' vooraleer je een normale cyclus krijgt. Indien je onzeker bent, laat dan bloed nemen. Dan ben je het zeker.
Naah, dan had je denk ik wel een positieve test gehad Maar wel vreemd dat je niet ongesteld wordt. Wanneer heb je je laatste pil gehad van de afgelopen strip? Dus op de hoeveelste dag in je stopweek zit je nu?
Ja dat dacht ik dus ook, maar de klachten blijven en de ongesteldheid blijft nu dus ook uit.. zit nu op dag 9. En normaal is het meteen na 2 dagen raak.
Ik zou morgenvroeg even ha bellen om te vragen of je weer met de pil kunt beginnen of dat je je pilcyclus af moet wachten. Wel raar inderdaad! Weet er zo ook geen antwoord op.
Maar de laatste test die je hebt gedaan is twee weken geleden? Dan zou ik er nu weer een doen! Mocht die negatief zijn dan zou ik idd even je huisarts om advies vragen
Oke dankjewel. Ja wil graag zekerheid. Het moet wel ergens Vandaan komen natuurlijk. Ik zal morgenvroeg even een test doen
Zou het niet kunnen dat je lichaam even een totale hormonaleschommeling heeft? Pil slikken.. 3 maanden niet.. 11 weken doorslikken.. Ik kan me voorstellen dat je lichaam even van het padje is
Zou inderdaad kunnen, en dat zou absoluut verklaren dat ik niet ongesteld word, maar de klachten komen daar niet weg. Buikpijn zou kunnen, maar de rest lijkt me apart.
Ik denk ook dat je lijf gewoon een beetje van de wap af is door je onregelmatige pilgebruik. Die symptomen kun je je ook inbeelden, je lijf kan je goed voor de gek houden hoor.
Opzich zou het de symptomen wel kunnen verklaren.. Als je hormonen van slag zijn krijg je rare verschijnselen. Ontpillen bijv geeft dezelfde klachten als pril zwanger zijn.,
Voordat je de HA belt idd even nog een testje wagen. Wie weet was je ei laat en zit je nu op 4- 6 wkn.... Maar het kan ook zijn dat je lichaam heftig aan het ontpillen is. Ik lees hier verhalen van meiden nie meer dan 100 dgn niet ongesteld zijn geworden. Toen ik op mijn 26e stopte met de pil ben ik ook ruim 2 maanden niet ongesteld geweest, terwijl ik verder een goede gezondheid had... Nu voor de tweede keer (33 jaar) gestopt en had meteen een prachtige cyclus van 30 dagen Succes meid!