Hoi dames! Ik ben vorig jaar mei zwanger geweest, wat helaas een mk is geworden . Nu ben ik bijna een jaar verder, en nog steeds niet een positieve test in handen gehad, ookal dacht ik elke maand dat het "raak" was. Maar plots vorige maand, had ik een hele rare menstruatie van maar 2 dagen, voornamelijk bruin verlies, en maar 3 uurtjes daarvan licht rood verlies. En dat 4 dagen voor mijn NOD.. Ik heb getest op de dag waar ik normaal gesproken ongi zou moeten worden, maar helaas negatief... Nu deze ronde ben ik 3 dagen overtijd... Heb nieuwe testen besteld.. Dus morgen kan ik gaan testen. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.. Deze keer ben ik er heel kalm over terwijl ik me er normaal zo druk overmaak.. En ik plas onzettend veel.. Voor de rest nergens last van... Ik vraag jullie niet of jullie denken dat ik zwanger ben, dat kan alleen een test, dat weet ik. Maar ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt.. Je lichaam kan je zo in de maling nemen
Nee, helaas.. Ik heb vandaag niet de mogelijkheid om een test te halen! Dus vandaar dat ik ze besteld heb.. Heb ze morgen binnen.. Ja afwachten.. Zou meer als gewenst zijn
Sorry voor de laate reactie... Ik heb getest... Maar die was gewoon Omo wit... En nog geen duivels te bekennen... Mmmm ik wacht gewoon nog af... En anders op naar de volgende ronde
ik testte vanochtend trouwens ook negatief (gisteren NOD) maar ook hier zelfde en geen drupje te bekennen nog, dus ik denk wel een beetje te snappien hoe je je voelt! Hopelijk houden we beide binnenkort een posi testje in onze handen!! succes meid!
Jja zo onduidelijk allemaal, je lichaam kan je ook zo in de maling nemen.. Ik ga ook voor jou duimen meid!! Ik update wel als er. Meer duidelijkheid is