Is dat bij jullie ook zo?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Als ik vruchtbaar ben en we hebben geklust dan loopt er altijd nog wat sperma uit. Ik Doe er altijd een papier voor. Maar als ik dat daarna weg haal is dat ook vochtig. Het is eigenlijk nog nooit zo geweest dat er helemaal niks uitloopt na het klussen. Maar als je baarmoedermond open staat en je bent vruchtbaar is dat dan normaal dat het er weer uitloopt? Had vanmiddag een bijna positieve ovulatietest en vruchtbaar slijm. Gistermorgen en Vanmorgen geklust. Is dat wel goed geweest dan? Misschien is de test vanavond positief maar dan is manlief niet thuis:D

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Oh ja hoor, hier loopt het altijd uit (ranzig!!) maar wel de waarheid!

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    De hele hoeveelheid die hij lost moet niet blijven zitten om zwanger te raken hoor ;)
    Hier is dat ook zo hoor.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat is altijd bij iedereen hoor

De sterke zaadcellen die worden er gewoon ingespoten en vervolgen hun weg
    De rest, wat soieso al niet sterk genoeg is.. Kom er weer uit

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dat vind ik zo geweldig aan filmsex.... die mensen vrijen zonder condoom, en gaan na de tijd met een gelukzalige glimlach op hun hoofd tegen elkaar aan liggen en slapen......???? seriously????
    hier eerst een handdoek tevoorschijn toveren om de boel beetje af te drogen bij beide :p :p

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    :D

Hier wordt er altijd redelijk snel naar het toilet gelopen. Als ik 5min durf wachten om te gaan plassen heb ik al een grote kans op een blaasontsteking. Dus hier ook niet nog eerst eens lekker knuffelen en in slaapvallen.

7. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahah
    Hier ook precies zo, weet niet hoe snel ik naar de badkamer moet. Niets romatisch aan. Bij mij is het meestal zo dat het de volgende ochtend bij het plassen nog steeds erg vochtig is...:p

8. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    hahahaha al die reacties ook.
    Ook bij mij loopt het er snel uit. Heb standaard altijd een schone handdoek in mijn nachtkastje liggen :p

Ik krijg vaak de tip als je zwanger wil worden dat het soms kan helpen zodra de zaadlozing is geweest om nog even te blijven liggen met je benen een beetje omhoog.

9. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Haha Oke dan gelukkig ben ik dan niet de enigste:D en er is er maar 1tje nodig toch :D en ik blijf meestal een kwartiertje liggen en dan ga ik naar de wc

10. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Beentjes omhoog kwart7er blijven liggen en daarna naar toilet.

Is normaal als er wat uitloopt :)

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha wat een leuk topic..;)
    Idd heel normaal dat er wat uitloopt. Mocht je zwanger willen worden, wordt er idd aangeraden even 10 minuten te blijven liggen na de sex. Heeft bij mij gewerkt in ieder geval:p

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Is bij mij ook altijd hoor :) (zelfs bij mijn IUI) Ik moest trouwens nooit blijven liggen van m'n gyn, dus dat is aan jou om te beslissen.

13. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Blijven liggen heeft volgens mij totaal geen zin. Hetgeen in de vagina terecht gekomen is zal er toch uitlopen je stelt het gewoon even uit.

14. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Het loopt er altijd uit. Ik loop direct naar het toilet toe, want anders een grote kans op blaasontsteking en vind het gewoon vies die plakzooi. Naar mijn idee is het ook niet nodig om te blijven liggen!

15. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Haha Oke dan :D ik dacht echt huh?! Het loopt er iedere keer weer uit, zo wordt ik mischien nooit zwanger. Maar gelukkig is het normaal:) ik moet in mei een baarmoederfoto laten maken. Ben benieuwd haha

16. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Vijf minuten blijven liggen is toch echt wel aangeraden hoor. In het kader van IUI is hier een studie rond geweest, en ook hier is de standaard inmiddels dat je nog even moet blijven liggen na de behandeling.

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier loopt het er ook weer uit. Maar ik blijf nooit liggen, anders heb ik gelijk een blaasontsteking.

18. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    In het kader van iui kan ik dat nog begrijpen, maar als beide personen perfect in orde zijn zie ik het er het nut nie van in. Zeker als je moet kiezen tussen een blaasontsteking of geen blaasontsteking.

19. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik blijf altijd liggen en zeker in mijn vruchtbare periode. Vriendje lief pakt het toiletpapier :p
    Vuistjes onder mijn bekken, om de trage zwemmer een extra kansje te geven :D
    Bij mijn vriend is het niet in orde, dus alles waarmee we kunnen helpen....

20. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Inderdaad even met de beentjes omhoog liggen wordt geadviseerd. Moest ik bij IUI ook. Bij IUI loopt het er verder niet meer uit hoor, omdat het direct in de baarmoeder wordt gespoten en de baarmoedermond is natuurlijk gesloten zodra het speculum eruit wordt gehaald.
    Maar als je gewoon seks hebt gehad, dan is het een ander verhaal natuurlijk. Zodra je vriend zijn hoogtepunt heeft bereikt, komt zijn ejaculaat (om het maar netjes te houden haha) in jouw schede terecht. Wanneer je rond de eisprong zit, heb je vruchtbaar slijm. Dat houdt in dat het goed "doorzwembaar" is. Dus wat gebeurt er? De zaadcellen zwemmen vanuit het vocht van het ejaculaat in jouw slijm de baarmoeder in! Dus als je even met de benen omhoog gaat liggen, dan geef je de zaadcellen wat meer tijd om de overgang te maken. Het vocht dat naderhand nog uit je schede komt is vrij van levende zaadcellen:D Dus wegvegen die hap hahaha

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina