Hee meiden, Iemand ervaring met het open maken van de kruidvattest 2 v 5 euro?! Ik weet dat het niet hoort!!! Maar ik las dat meiden vaker de testen open maken en ik was gewoon een beetje nieuwsgierig... Nu zag ik dat er net naast het venster een 2e dikke lijn te zien was?! Het teststripje was iets te kort en als ik die een stukje opschuif zijn de 2 lijntjes net in het testvenster te zien... Het zal wel gewoon hartstikke negatief zijn maar ben benieuwd of nog iemand dit gehad/gezien heeft... Zit wel al op dag 69 van m'n cyclus en heb van zondag t/m donderdag wat bruinverlies gehad... Ben benieuwd! En nogmaals, ik weet dat je de test niet open moet maken!! Groetjesss
Ja dat is zo, heb alleen geen zin in negatieve reacties haha. Ik ben gewoon heel erg benieuwd wat andere ervan denken en of iemand het meegemaakt heeft... Een vriendin van me zegt dat je geen 2 strepen kan krijgen als je niet zwanger bent en ze heeft met dezelfde test een negatieve test gehad terwijl ze toen wel degelijk zwanger was... (Jammer genoeg heeft ze die niet open gemaakt) M'n vriend en ik dachten dat het misschien de inkt is die "wegloopt" na het verkleuren van de test maar het streepje zit aan de kant van waar je de urine aanbrengt... De inkt "loopt" dus naar de andere kant...
Ik heb ze 1 keer opengemaakt en ook een roze streep net voor de verdikking zeg maar. Volgens mij hoort dat zo. Ik werd daarna gewoon ongesteld en test was dus terecht negatief. Als ik hem niet open gemaakt had, had ik dat streepje ook nooit gezien. Ik ging er eigenlijk vanuit dat die daar altijd zat. Heb dit alleen nooit gecheckt.
Haha oke. Ik ga er ook vanuit dattie gewoon negatief was en dat het streepje er hoort... Kan mezelf zo heerlijk gek (laten) maken! Je zag het streepje trouwens wel net aan de zijkant van 't venster... Hoop dan maar dat m'n menstruatie nou eindelijk komt! Dan kunnen we weer verder...
Dan ga ik nog even lastig doen; Iemand anders ook meegemaakt dat je ver overtijd was en bruinbloed verloor? Dit heb ik namelijk gehad van afgelopen zondag t/m donderdag, echt kleine beetjes. Wat kan dit zijn als het geen innestelingsbloed blijkt te zijn? Ik word maar niet ongesteld, 9 februari was de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Werd de laaste tijd tussen dag 35 en 38 ongesteld...
Ik heb mijn testen altijd open gemaakt, en dat blijf ik ook doen. Wat anderen daar van vinden, kan mij werkelijk waar niets bommen. Antwoord op je vraag, dit heb ik nog nooit gezien. Zou dus zeker opnieuw testen, ik ga duimen dat het raak voor jullie is. Ben benieuwd naar je volgende tes(en).
Ik heb dit bij k2v5 ook nog nooit gezien, ook bij het open maken niet omdat ik twijfelde op een tuurstreepje. Hoeveel dagen NOD ben je? Anders zou ik gewoon de volgende ook doen. Even weinig drinken, paar uur proberen niet te plassen en dan testen Bij algehele twijfel even een CB digitaal halen
Dit heb ik wel al eerder hier op het forum gezien. Is een negatieve test helaas. Is wel kleurstof die niet is doorgelopen. Sorry.
Ik zou er vanuit gaan dat het streepje dat je moet zien (het streepje waar de stof op zit die reageert op hcg) ook onder het venster geplaatst is. Als je twijfelt kan je altijd nog een keer testen. Heb zelf geen ervaring met openmaken van testen.
Dit dus. Zit zelf al erg lang op dit forum en dit is veel vaker voorgekomen bij die testen. Helaas blijkt dat negatief te zijn, sorry. Het is gewoon vloeistof wat zich aan het begin van de strip heeft opgehoopt tot een streepje. Maar wat niet is, kan nog komen. Opnieuw testen. Het streepje moet ook in het testvenster zichtbaar zijn om positief te zijn. Dus zonder de test te hoeven slopen, moet je twee streepjes kunnen zien in dat venster. Uiteraard mag het teststreepje wel lichter zijn dan de controlestreep.
Ik zou er wat water op druppelen kijken of hij doorloopt. dit krijg je bij de kv testen als ze niet goed doorlopen. en slopen wat is slopen. Kruidvat heeft gewoon een omhulsel dus eigenlijk sloop je hem niet eens x
Dit bedoel ik echt, echt niet gemeen, maar ben je er ooit wijzer van geworden door 'm open te slopen? Ik begrijp gewoon niet waarom meiden zichzelf zo kwellen door valse hoop of onzekerheid te creëeren. Ik snap wel dat 'ie soms gesloopt wordt om 'm beter op de foto te krijgen, al zie ik het dan meestal juist minder goed. Maar als het een negatieve test is, dan hoef je 'm toch niet open te slopen? Wat is dan de meerwaarde? Ik begrijp dat het uit wanhoop voortkomt, maar het is wishfull thinking en ik zou het meiden gunnen om zichzelf die extra kwelling of onzekerheid te besparen. Zekerheid geeft het je sowieso NOOIT. Want stel je hebt een negatieve test, maar je bent wel zwanger. Een vals negatief, dus. En je sloopt de test open. Je ziet een gek lijntje op de verkeerde plek. Denk je dan: zie je wel, toch zwanger!! Nee, dan twijfel je en ga je nóg een test doen. Iets wat je waarschijnlijk een dag (of wat) later, als de rode duivels er nog niet zijn, óók gaat doen. Zwanger blijf je toch wel, dus je krijgt dan vanzelf een positieve test. Begrijp me niet verkeerd, ik wil iedereen in de waarde laten, maar ik kan er zelf gewoon niet zo goed bij
Als je de testen van kv altijd sloopt koop je dan gewoon goedkopere dipsticks. Hoef je al die moeite niet te doen en spaar je nog centjes uit ook. De strepen liggen volgens mij te ver uit elkaar, zal idd ophoping zijn.
Ik ben niet uit op een discussie, daarom schrijf ik er ook duidelijk bij dat ik weet dat je ze niet open moet maken. Even voor de duidelijkheid; dit was voor mij de eerste, maar zeker weten de laatste keer! Ik ga er ook vanuit dat het hoe dan ook geen positieve test is... Ik wacht nog tot woensdag op m'n menstruatie en anders doe ik maar weer een testje... Zit vandaag op dag 70
Heb je wel vaker zo een lange cycli? Als je dit vaker hebt dan zou ik tempen dan weet je tenminste wanneer je ongesteld moet worden. Maar natuurlijk hopen we dat je alsnog een positieve test in handen krijgt.
Jenni, doe anders een cb digitale test? Die zegt zwanger of niet zwanger. Dan weet je het zeker. Ik twijfel wel over die tweede streep hoor. Volgens mij komt ie er echt niet als je niet zwanger bent. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Ik denk dat het juist goed is geweest dat je hem open hebt gemaakt. Je hebt namelijk zo'n lange cyclus dat je anders ook niet weet of je nou zwanger of overtijd bent. Jouw bloedverlies zou misschien een innesteling kunnen zijn geweest. Nog een keer testen meid!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb meestal een cyclus tussen de 32 en 38 dagen met een x een max van 44 dagen. Alleen m'n cyclus na het stoppen met de pil was rond de 60 maar die tel ik maar niet mee... Ik neem aan dat ik nu sowieso een langere cyclus heb als normaal maar ik heb nog nooit alleen bruin bloed verloren... Het is meer de vraag of het alsnog raak is geweest. Ik ben er al mee naar de ha geweest, maar dat was al voor het bruinbloed verlies... Krijg verder weinig duidelijkheid van hun... Als het goed is hebben ze wel al besproken of ze me toch doorverwijzen naar de gyn en hopelijk krijg ik dat dinsdag te horen. Btw vrolijk pasen allemaal