Deze streep was pas na aflooptijd te zien en het lijkt wel of hij een beetje krom is. Gebeurd dit vaker bij de k2v5 en is dit een indroogstreep?
Ja gebeurd vaker bij de kv, als er niet binnen de tijd al iets stond van een streepje zou ik hem als negatief beschouwen!
ik heb heeeel wat rare testen van kruidvat gehad. als t lijntje dun is en ook een beetje krom kan het indroog zijn. wel moet ik zeggen dat toen mijn streepje echt duidelijk een roze kleurtje had ( en niet twijfelachtig grijs), hoe licht ook, het uiteindelijk positief bleek. ik testte in t begin erg licht, en bij mij verscheen hij eerste paar keer ook na de afleestijd, zelf wel 10 minuten, ook al bij de donkerdere streepjes. ik wil je geen valse hoop geven maar nijg toch te denken dat hij positief kan zijn. zou zeker (morgen) nog eens testen... en dan gewoon met kv, want die zijn erg gevoelig.maar het kan ook prima indroog zijn... succes hoop t voor je!!!!!
Ik heb er een paar druppels water bij gedaan. Het streepje is wel echt licht roze..... Ik ga deze week zeker nog een testje doen.
Ik vind hem wel erg verdacht krom, maar ik duim voor jou mee. Op hoeveel dpo zit je nu? Over twee dagen nog een extra testje doen, dan zou je wel duidelijker moeten testen als je posi bent.
We zijn eigenlijk helemaal niet bezig voor een tweede (zou het wel super leuk vinden als het zo zou zijn ) dus geen idee wanneer mijn eisprong geweest is. De afgelopen tijd zoveel symptomen: al ruim een week met vlagen misselijk (niet overgeven), vieze smaak in mijn mond. De laatste 2 avonden niet kunnen slapen en gisteravond in bed had ik opeens heel veel last van maagzuur.
Helaas had ik deze test ook na de eerste terugplaatsing, ik dacht BINGO, maar de volgende ochtend omo wit en werd een paar dagen later toch echt ongesteld... Ik wil je niet ontmoedigen, maar deel wel mijn ervaring... Maar ik zeg altijd, hoop doet leven, hou daar aan vast
Ik heb ook wel is van zulke testen gehad maar helaas ook niet zwanger.. maar ik hoop dat dat niet voor jou geld!