Dat was even vreemd...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marlie81, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Vorige week zaterdag heb ik een miskraam gehad. Veel bloed en stolsels verloren maar een vruchtje kon ik er niet echt uit herkennen. De gynaecoloog zei dat het ook nog wel heel klein had kunnen zijn dus dat je het ook niet persé hoeft te zien.
    Afgelopen donderdag een echo gehad en de gynaecoloog had gezegd dat m'n baarmoeder leeg en schoon was. Hij zag nog wel wat bloed / stolsels halverwege zitten en dat zou er de komende dagen nog uitkomen zei hij.

    Sta ik gisteren te bellen, voel ik ineens 'plop' Ik wist meteen 'dit is het!' Even kijken op het toilet en jawel, na een week was daar alsnog het vruchtje. Stond wel even raar te kijken, had ik niet meer verwacht.
     
  2. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Jeetje zeg.
    Veel sterkte gewenst.

    Liefs Hummel.
     
  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Wel vreemd dat ze het vruchtje toen niet hebben kunnen zien op de echo!
    Bij mijn miskraam heeft het ook enkele dagen geduurd alvorens het vruchtje eruit was... nadien nog enkele dagen lichte krampjes gehad en wat bloedverlies.
    Ik wil je alleszins veel sterkte wensen met het verwerken van je verlies!
     
  4. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh dat lijkt me ook een rare gewaardwording!
    Bah!
    Nogmaals sterkte!
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat apart idd! Ik zt alledrie de keren op de wc te plassen als ik het vruchtje verloor. Nooit met de broek omhoog iig.
    Heel apart. Maar goed je bent het nu kwijt, nu kun je met een schone lei beginnen.
    Sterkte bij de verwerking en eht opnieuw zwanger raken!
     

Deel Deze Pagina