Werk je in een kippenfabriek in Belgie? Je zegt dat je via een Belgische uitzendbureau werkt. In welke plaats als ik vragen mag? Mag ook via pb als je liever hebt
Sorry voor de late reacties dames. Ik weet 3 dagen is ook kort maar er zijn ook nog meer als genoeg andere werkloze wat wel de snelheid hebben dus ik snap het wel en ik ga idd praten met de ploegbaas kijken of we misschien helpt dat en ik zal in ieder geval proberen sneller te werken en als het echt niet lukt wordt het even zoeken wat ik dan het beste kan doen.
3 dagen! En dan al zeuren wat een piep bedrijf, daar had ik even overheen gelezen. Nou meis voel je niet nutteloos, echt iedereen moet even de kneepjes leren. zelf ook in de productie gezeten, nou en dat duurde echt wel langer dan een week voordat je wat handigheid kreeg ( broodjes maken en eens in een koekjes fabriek) Hier zat ik pas bij de snelste na een half jaar ofzo. Ik ga zo die kant weer op en gooi mijn ritme even om , eens kijken of dat sneller gaat , ook al is het maar 4.5 uur in de week wil hwt nog even niet kwijt haha
Duidelijk dat ze eigenlijk iemand anders willen aannemen. Ook al gehad, ik heb het laten gaan en achteraf gehoord dat ze goede vrienden van de baas hebben aangenomen (2 dagen nadat ik begonnen was komen solliciteren). Ander en beter! Als ze je nog geen week de kans geven om in te werken ...
Ze kunnen van jou toch niet verwachten dat je binnen drie dagen een super snelheid hebt bereikt! Als ik het zo hoor is het vrij lastig werk met veel handelingen in een hele korte tijd! Goed van je dat je met je ploegbaas gaat praten. Dan geef je in ieder geval aan dat de wil er zeker is! Succes hoor! En zoek ondertussen lekker door naar een baan met meer vastigheid en wat misschien ook meer bij je past
Dank jullie meiden ja misschien is het idd niet de job voor me maar wil het toch proberen en zorgen dat het lukt, als het dan nog niet lukt dan weet ik dat ik wel alles heb gedaan om te kunnen blijven. Helaas heb ik geen bericht gehad dat ik morgen moet gaan dus hoop ik dat ik morgen een krijg zodat ik donderdag dan kan spreken met mijn ploegbaas.
Ik heb jarenlang productiewerk gedaan en daarbij ook dit lopende bandwerk tussendoor gedaan en het is (puur alleen al om de snelheid) gewoon rotwerk! Ik heb het een week volgehouden en ben uit mezelf weggegaan. Ik vind het niet netjes dat het bedrijf achter jouw rug om bij het uzb is gaan klagen, ze hadden het ook gewoon tegen je kunnen zeggen. dan had je misschien samen nog naar een oplossing kunnen zoeken, maar blijkbaar kiezen ze liever voor de makkelijke weg en hebben ze liever een snellere uzk. Gelukkig is niet elk productiebedrijf zo, misschien kan het uitzendbureau kijken naar een andere vacature waar de lopende band wat langzamer loopt of waar je in een magazijn kan orderpicken?
Ow dus er zijn plekken waar de band trager gaat? Ik dacht dus echt dat het overal even snel was. Maar ja zoals ik zei is dit de eerste keer dat ik in de productie sta dus ik heb er natuurlijk geen flauw idee van Vandaag hoef ik helaas niet te gaan, maar ik blijf hopen dat ik vandaag wel bericht krijg voor morgen dan zodat ik het kan bespreken met de ploegbaas.
Je kunt nog tot 13.00 uur vandaag een sms krijgen Er zijn gedeeltes die langzamer zijn. Ik duim voor je dat je snel wordt opgeroepen.
Hoi snuitje, Ik werk zelf ook in de productie, en men verwacht vaak van nieuwelingen dat ze op de eerste dag mee kunnen komen met het tempo. Dit kan en mag je niet verwachten maar in de praktijk gebeurt het wel zo. Daar komt nog bij dat je er het type voor moet zijn. Het ligt echt niet aan jou hoor. Ik zou het er met het uitzendbureau over hebben dat dit je dwars zit en dat ze je wel de tijd moeten geven om het te leren. Heb je uberhaupt uitleg gehad over het werk? Liefs x
In belgie werken ze met dagcontracten en vandaag had ik dus eentje in de brievenbus dus was deze even bij mijn uitzendbureau gaan binnenbrengen. Maar de vrouw die mij belde was er ook en heeft me een bij zich geroepen. Ze vroeg aan me of ik tijdens het werken aangesproken was erover En dit was nu niet het geval maar heb ook uitgelegd dat het behoorlijk druk was dus misschien was hier gewoonweg niet de tijd voor. Blijkbaar was ik niet de enige wat ze heeft opgebeld en al de andere zeiden dus ook dat ze niet gewaarschuwd waren. En heb ook gevraagd naar alle punten want ik verkeerd deed zodat ik weet wat ik verkeerd doe en dit dan ook kan proberen beteren. Dit vond ze blijkbaar heel netjes van me en heeft ook gezegd dat ze morgen vergadering had over degene die gebeld waren en dat ze dan ook gaat vragen wat buiten snelheid dan eventueel nog verkeerd was. Maar dat horen we dus morgen. Mijn eerste dag tja omdat het druk was hoefde ik nog niet te wegen en alleen de bakjes te vullen, de tweede dag moest ik wel beide