Zenuwslopend, wat is dit eng

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AngelaSR, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hoi lieve dames,

Ik wil even van mij afschrijven en hoop toch stiekem ook op wat geruststelling.
    Gisteren middag had ik bloedverlies met een bloedstolsel :( dit gebeurde na het klaarkomen (sorry misschien teveel info maar ik wil het goed vertellen) ik durfde al bijna niet te vrijen en we hebben dan ook besloten om het bij hand en span werk te houden. Eind vorig jaar had ik een ma en toen had ik ook een keer een klein veegje bloed na het vrijen, vandaar dat ik er nu bang voor was.
    Niet verwacht dat dit zou gebeuren :$
    Ik heb dus bloed verloren (ongeveer zoveel als een laatste dag ongesteld dus geen liters) en 1 stolsel, dit was duidelijk echt een zwart glibberig ding bloed dus geen vruchtzakje ofzo. Ik heb totaal geen krampen gehad.
    Het is nu ruim een dag verder en ik heb nog steeds last van de kwaaltjes waar ik al last van had zoals pijnlijke (.)(.) en misselijk, deze zijn niet minder geworden. Vanochtend een test gedaan en deze knalde na 30 seconde al (ik weet dat het niets hoeft te zeggen maar ik zocht wat geruststelling) na gisteren middag geen bloed verlies meer, ook geen krampen. Wel ben ik helemaal van slag en krijg ik geen hap door mijn keel :( zijn er dames die mij gerust kunnen stellen?? Ik bel morgen met de gynaecoloog om te kijken of ik voor een vroege echo kan komen deze week.

2. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb zelf ook meerdere keren bloedverlies gehad rond die tijd. Het is moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen, bij mij was er niks aan de hand terwijl het bij anderen wel mis was. Ik zou idd vragen om een vroege echo om je gerust te stellen. Tot die tijd maar gewoon proberen om jezelf bezig te houden met andere dingen en niet teveel te stressen...heel moeilijk dus veel sterkte en ik hoop op een goede echo!

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Vervelend meid hopelijk is er niks aan de hand en is alles gewoon goed. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies wat dagen aanhield maar dan ook met heftige buikpijn ik dacht echt dat het een miskraam zou worden maar er loop nu een mooi prinsesje van bijna 4jaar rond. Dus het hoeft niet altijd zo te zijn dan bloedverlies een mk is. Ik zou als ik jou was proberen een vroege echo te regelen. Succes

4. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dank jullie wel lieve dames! Ik blijf hoop houden en ga morgen vroeg meteen bellen!

5. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ook ik heb met 1 zwangerschap bloedverlies en krampen gehad na het vrijen meerdere keren ik dacht ook d it. Is,mis. Probeer vroege echo te krijgen desnoods bij echo bureau dat heb,ik ook gedaan,

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb bij deze zwanferschap met 5 weken een dikke bloedstolsel verloren, daarna geen bloed meer, week later steeds Iets bruin bloed met af vegen,

Met 6.4 een echo gehad Waarop de meting kwam op 6 weken met een zwak kloppend hartje, kon 2 kanten op of dit ging niet goed of ik wat minder ver dan gedacht,

Een week later een echo en daarop was ik 7 weken en hartje klopte goed dus paar dagen terug gezet, met 10 weken termijn echo en werd diezelfde vier dagen weer vooruit gezet ..

Na de 7 weken geen bloed meer verloren,

7. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dat zijn verhalen die mij weer wat hoop geven dames! Dank jullie wel. Tot zo ver is het bij dat beetje bloed en dat ene stolsel gisteren middag gebleven. Hopelijk is dat goed nieuws.

8. Carolien1981

9 jan 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook een positief verhaal.

Met 5 weken wat bruin bloed
    Met 6.6 een goede vroege echo.
    Met 7.1 een plas bloed verloren.
    Daarna weer goede echo en nu inmiddels bijna 19 weken zwanger :)

Succes, kan beide kanten op gaan, maar naar mijn idee klinkt het niet heel schrikbarend!

9. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook een bloeding gehad na het vrijen op 5 weken,
    maar alles was in orde.
    Mijn gyn gaf wel het advies om een paar weken niet te vrijen zodat de innesteling alle kansen kreeg. Op 9 weken kregen we weer groen licht.
    Niet te veel wanhopen, het kan nog alle kanten op ��

10. Leos

Leos Lid

6 apr 2015
    32
    0
    0
    Ik had het rond de elf weken, er zaten ook stolsels bij. Ik had geen kramp en eigenlijk was het alleen maar met afvegen. Op de echo was nog steeds een beweeglijk kindje te zien met een kloppend hartje😍 ze konden niet zien waardoor er een bloeding is ontstaan.. Ik ben nu 23 weken zwanger en heb nooit meer een bloeding gehad. Maar het maakt je erg onzeker!!! 😁 fijn dat dit het enige was!! Klinkt inderdaad niet schrikbarend. Ga niet naar procenten googelen want daar wordt je niet wijzer van! Haha! Geniet van je zwangerschap!

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hier ook bloedverlies gehad na vrijen in de eerste weken voor de eerste echo. Alles wordt daar binnen beter doorbloed dus niet zo heel gek dat dat kan gebeuren. Toch is wel schrikken.

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Zelf gelukkig geen ervaring mee maar wil toch even kwijt dat het goed is dat je morgen belt voor een vroege echo. Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje en is er niks aan de hand.

13. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dank jullie wel voor de opbeurende verhalen en de steun! Ik kan woensdag middag terecht voor een echo. Ze kunnen waarschijnlijk nog geen hartje zien kloppen maar wel zien of er een vruchtje zit. Ik ben nog erg nerveus en gestrest helaas :( het geeft me wel moed dat ik geen bloedverlies meer heb gehad en nog steeds last van kwaaltjes heb. Ik hou jullie op de hoogte!

14. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Fijn dat je zo snel terecht kan! Rustig aan komende dagen!

15. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een positief verhaal. Ik had bij m'n tweede zwangerschap met 9 weken bloedverlies. Echt een flinke plons. Op de echo bleek er een stolsel in m'n baarmoeder te zitten. Bij mij was het dus niet naar buiten gekomen. Mijn lichaam heeft het zelf opgelost en het resultaat ligt boven in bed in is 28 maanden

16. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Fijn te horen Tigra! Het zou zomaar zoiets kunnen zijn geweest, ik hoop het. Ik voel me nog hetzelfde wat betreft zwanger zijn. Geen bloed meer, geen krampen of dat soort enge dingen dus ik hoop op goed nieuws morgen! Gelukkig kan ml mee.
    Dank je wel tantetil, ik doe lekker rustig aan!

17. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop dat je snel een vroege echo krijgt..zo te lezen genoeg hoopvolle verhalen suc6!

18. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    dank je wel! Morgen middag een echo. Op hoop van zege!

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik had met eerste zwangerschap ook vaak bloedverlies tot week 12.
    Na het fietsen,bij de ontlasting en zelfs bij hard niezen.
    Zoon is nu alweer 11 jaar dus het kan alle kanten op.
    Ik hoop dat je snel meer weet.
    Sterkte!

20. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Angela: ik heb in het ziekenhuis met een inwendige echo met 6.4wk een mooi vruchtje met kloppend hartje gezien :) het wordt uitwendig misschien iets lastiger, maar soms hebben verloskundigen ook een apparaat voor inwendige echo's (die van mij iig wel).

Fijn dat je zo snel terecht kan! Sterkte morgenmiddag!

Deel Deze Pagina