Beetje onzeker

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by krissy85, Aug 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. krissy85

krissy85 Lid

Aug 20, 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Hoi dames, nog een vraagje. Dit is namenlijk de eerste x dat ik ovulatietesten gebruik dus ben er een beetje onzeker over. Heb gisteren al een paar x wat gevraagd maar weet het nog steeds niet helemaal. Kan het zijn dat mijn eisprong eerder is geweest na mijn positieve test dan 24 tot 28 uur? Want gister middag washij denk ik positief en gister avond en vanmorgen niet meer? Is het zo dat als je eisprong bezig is je dan geen positieve test meer hebt? Alleen als hij er aan komt? Mijn temp was de afgelopen dagen 36.8 en vanmorgen ineens 37. Is dat ook niet een btj raar? We hebben vanmorgen toch maar geklust. En anders hopen dat het klussen van woensdag ook nog goed was! Hieronder mijn testen nog een x.

Attached Files:

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    misschien kun je een foto van dichterbij maken. Ik vind het nu moeilijker om te beoordelen

3. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Krissy het kan inderdaad zijn dat je eisprong eerder is. Na de 1e positieve test springt je eitje binnen 24-48 uur. Dus hij kan bijvoorbeeld na 1 uur springen of na 14 uur of na 30 uur.

Volgens mij ligt het een beetje aan het merk testen hoe lang ze positief blijven. Ik had bij de zwanger&kids testen altijd 2 dagen positieve testen. Dit zijn volgens mij action testen? Die hebben een korte piek waardoor er ook veel hun piek missen.

Dat je temperatuur omhoog is gegaan is een teken dat je eisprong is geweest. Ik zou even afwachten wat hij de komende dagen doet, maar als hij hoog blijft kun je er vanuit gaan dat je eisprong inderdaad gisteren was.

Als je woensdag hebt geklust is dat denk ik nog wel goed hoor. Ik hoop dat het raak is voor je!

4. krissy85

krissy85 Lid

Aug 20, 2012
    59
    0
    6
    alkmaar
    Dank je wel voor je antwoord! We gaan het inderdaad gewoon maar zien einde van de maand of het gelukt is! Weet nu dan wel dat action testen wat moeilijker zijn!

5. kimmy89

kimmy89 Actief lid

Aug 9, 2015
    408
    48
    28
    Als ik het zo lees, snap ik het niet helemaal. Misschien ben ik dom hoor, maar het staat er zo raar binnen 24-48 uur. Ik dacht dat je eitje na de eerste positieve test dus na 24 uur en binnen 48 uur zou springen. Anders stond er toch wel je eitje springt binnen 48 uur? Als hij ook binnen 1 uur kan springen? En niet binnen 24-48 uur?

6. krissy85

krissy85 Lid

Aug 20, 2012
    59
    0
    6
    alkmaar
    Ik vind het ook allemaal erg ingewikkeld hoor kimmy89. Maar ja denk dat zodra er een positieve test is er maar meteen geklust moet worden. Straks mis je hem net inderdaad!

7. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Geen domme vraag hoor!

Ik heb heel vaak gehad dat m'n ei op dezelfde dag sprong als m'n eerste positieve test. Dat weet ik doordat m'n temperatuur de volgende ochtend omhoog ging.

In principe springt je ei binnen 24 uur na een eerste positieve test. Maar heel soms duurt het langer vandaar dat er staat binnen 24 tot (uiterlijk) 48 uur. Maar je weet het eigenlijk nooit zeker als niet temperatuurt.

Share This Page