Ik heb me opgegeven voor de zwangerschapsgym bij de thuiszorg. Jammer genoeg is er maar een partneravond. Maar goed dan weet mijn man in ieder geval wat er komen gaat. Deze avond is echter pas als ik 38wk ben.. Voor mijn gevoel heel laat. Stel nu dat ik eerder beval (het mag immers vanaf 37wk thuis) dan heeft hij er nog niet zoveel van meegekregen, tenminste ik vind het fijn als hij het ook gehoord heeft en niet alleen uit een boekje. Ligt dit aan mij? Maak ik me zorgen om niets? Of is deze avond wel erg laat? Groetjes, Mayke
Ik vind het peroonlijk ook erg laat. Maar misschien zijn de anderen uit je groep later uitgerekend ofzo. Heb je je op tijd opgegeven?
Ja ruimschoots op tijd. Ik neem maandag nog wel even contact op met de thuiszorg, misschien kunnen zij het wel uitleggen! groetjes, Mayke
Bij ons is de partner avond als ik 34 weken ben. Zijn er geen andere groepen? Dat je kan vragen of jullie naar een eerdere partner avond mogen komen? Ik weet dat ze bij ons verschillende groepen hebben...
misschien dat je idd kan vragen of je bij een andere groep naar de partneravond kan gaan. bij ons was het ook zo dat als je niet kon die dag dat je dan evt ook een avond naar een andere groep kon gaan. maar het is idd wel erg laat, bij ons was de laatste les ook bij 38 weken maar ik had me pas heel laat opgegeven. de partnerlessen waren al veel eerder! joyce
Hi Zou inderdaad even met thuiszorg of met de groep overleggen. Bij ons hadden ze (is nieuw) 2 partneravonden gepland maar de lerares wilde de eerste afzeggen en alleen de laatste door laten gaan. Ik (en nog 3 andere) zijn dan 39 weken en ja ik had dezelfde gedachten als jij, de kans is er best dat je die les mist. In overleg met onze groep hebben we de partnerles dus gepland op de originele eerste datum, en ben ik geloof ik 37 weken. Voelt toch wat relaxer moet ik zeggen. Je geeft je tenslotte niet voor niets op voor zo'n cursus. Succes