Hoi allemaal, Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil ongeveer. Maar ik heb sinds die tijd normaal een cycles van 38 dagen deze keer was het 36. Is dat normaal , moet ik me zorgen gaan maken. Ik zie dat mensen 28 dagen hebben. En als je zo een lange cycles hebt heb je dan wel een eirsprong? Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven... groeten
Hoi visitor, mijn vorige cyclus telde 39 dagen en ik was zelfs an een jaar 'ontpild' dus je ziet het kan verschillen per persoon! Oh ja en ik had ook een eisprong want die zag ik veertien dagen alvorens ik ongesteld werd want ik dacht nog bij mezelf, kan toch nooit zo laat zijn maar het was dus wel zo! Het zijn eerder de mensen die een minder lange cyclus hebben dus minder dan 28 dagen die meer kans hebben om geen eisprong te hebben! Natuurlijk is het niet leuk om een wisselende cyclus te hebben
ik heb ook lange cyclussen. En gelukkig ook altijd een eisprong. Het kan verder (bij mij) geen kwaad dat de cyclus langer is dan de mooie 28 dagen. Het is alleen erg vervelend want je hebt veel minder kansen in een jaar om zwanger te worden.