gaat goed, we gaan even een paar dagen niet testen hebben we besloten en gewoon afwachten nu, dit weekend eerst maar even lekker genieten van elkaar zoals Truus beschreef, we doen nu even niets meer dan wachten. We maken onszelf gek en onzeker, niet goed voor ons.....we kunnen de natuur niet forceren. Al blijft elke test nog streepjes geven, het zij licht maar toch je ziet wel iets en dat geeft hoop, ja soms valse hoop misschien en tegen beter weten in en dat is voor het meisje niet goed.....
Al blijven de testen afnemen maar nog steeds zichtbaar, blijft dat zo tot ze haar periode zou moeten krijgen? Ze is na de behandeling voor laatste bloedzakje op 13.7 nog steeds niet ongesteld geworden. Laatste vraag dan ga ik het ook los laten, beloofd 😉 MK op 22.6 en die pillen op 13.7 gaat dan de periode dat je ongesteld moet worden niet opnieuw in? Oftewel moeten we tellen vanaf 22.6 of 13.7?
Een cyclus kan wel 6 maanden ontregelt zijn na een mk daarom adviseren ze ook vaak 1 maand rust te nemen en dan weer opnieuw te gaan starten om zwanger te worden.. (Maar sommige zijn ook gelijk weer opnieuw zwanger)... Het vrouwen lichaam is geen robot dus niet gezegd dat het allemaal gelijk weer kan.. Zoals jij zelf aangeeft ga in de rust gesniet van elkaar en hopelijk zijn jullie vlug terug zwanger.. 🙏🍀
Ik denk dat de kans aanwezig is dat de testen reageren op haar eisprong Maar terugkomend op je vraag. Een cyclus begint op de dag dat je ongesteld bent geworden. Ze heeft op 13-7 pillen geslikt zeg je. Op welke datum kreeg ze daarvan de bloeding?
Na die pillen niet meer, alleen dat dat resterende bloedzakje eruit kwam en we dus op 27.7 een negatieve test hadden
Ik zou het gezellig maken vandaag en morgen wie weet is het toch de eisprong waar de testen op reageren!
Vanmorgen contact gehad met verloskundige, twee keer positief met dezelfde test hadden we morgen stoppen met testen en aan moeten melden bij haar. Nu afgesproken tot donderdag niet meer te testen, inderdaad uitgaande van 1ste cyclus dag de 13de juli. Donderdag bellen met haar en dan krijgen we toch een afspraak voor bloedtesten via haar praktijk en ook een inwendige echo toch. Nu tot donderdag dus even rust en lekker genieten van elkaar. O ja wij maken het toch wel gezellig hoor 😉