Eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kenienk, 22 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenienk

kenienk Lid

22 nov 2014
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Toch nog een vraag. Eerder schreef ik al dat mijn hormonen aan het rommelen zijn na mijn bevalling in juni. Ik denk inderdaad dat de buikpijn die ik een paar dagen heb gehad heel goed te maken kunnen hebben gehad met mijn eisprong. Aanvullend heb ik dan nog de vraag: die dagen had ik enorm veel en heel rekbare afscheiding (van helder licht gelig tot wittig met wat gelig). Een dag later had ik ineens doorzichtig rekbare afscheiding (volgens mij heb ik die normaal gesproken bij mijn eisprong)maar de buikpijn was er dus al eerder ... Kan je eisprong een aanloop hebben? Na die dag doorzichtig rekbaar slijm ging dat over in heel weinig afscheiding die wittig is en veel minder tot niet rekbaar.

2. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    De buikpijn wat je voelde is de laatste groeifase van het eitje. De eisprong zelf voel je echter niet. Veel vrouwen hebben een aantal dagen voor de eisprong al rekbaarslijm dit kan tot 1 a 2 dagen na de eisprong aanhouden.

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ja hoor. Ik voelde het eitje al zeker 4 dagen van te voren groeien.
    Bij de gyn kon ik ook precies zeggen of er al wat bezig was of niet.

4. kenienk

kenienk Lid

22 nov 2014
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oh echt waar? Weer wat geleerd! Het zou dus goed kunnen dat mijn eisprong pas was na de buikpijn, toen de afscheiding overging van gelig en wat dikker rekbaar slijm naar helder doorzichtig rekbaar slijm.

Deel Deze Pagina