Ik WeeT het niet MEER?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roosje08, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Jaa damens ik ben er ook een die graag zwanger wilt worden..
    2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil..
    Vorige maand werd ik na 9 dagen ongesteld.
    Deze maand ben ik 13 dagen overtijd vandaag een test gedaan NEGATIEF.. Ik snap het gewoon niet meer.. waarom ben ik nog niet ongesteld geworden.. normaal is morgen mijn meest vruchtbaarheidsdag. Zal ik morgen tog gaan klussen of help het niet?
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken en doen. Ontpillen kan, maar kan de ongi zooo uitstellen bij ontpillen.. off tog even naar de ha..

Help mij a..u.b

Liefss hilal

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    het kan zijn dat je gewoon aan het ontpillen bent dan kan je lichaam soms erg raar zijn en kan je over tijd raken

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ach...mijn eerste 'ontpilsessie' duurde 42 dagen en die banner van mij staat nu op 49! Kan dus wel even duren ja!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Om je zekerder te gaan voelen kun je misschien gaan tempen of ovulatietesten gebruiken!
    Succes!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn ontpilperiode duurde maar liefs 60 dagen. Ik heb er echt hartstikke veel testen tegenaan gegooid maar natuurlijk allemaal negatief. Ik weet ook niet of het nu al nut heeft om te tempen. Bij mij had mijn lichaam 3 cyclussen last van het ontpillen. Bij mij was door tempen of ovulatietesten geen eisprong te ontdekken. Ik was toen ook echt onzeker en dacht dat het nooit meer goed kwam, maar je lichaam moet gewoon nog even wennen dat hij niet meer gestuurd wordt door hormonen. Tijdens het ontpillen kreeg ik ook erg veel last van kwaaltjes die erg veel op zwangerschapskwaaltjes leken, maar helaas kwam dat ook door het ontpillen. Ik heb destijds ook de dokter gebeld en die gaf aan dat het inderdaad waarschijnlijk door het ontpillen kwam en ik pas terug moest bellen als ik na 3 maanden nog niet ongesteld was. Gelukkig bleef het bij 2 maanden. Op dit moment heb ik een redelijk regelmatige cyclus met een eisprong, dus het is even wachten tot het ontpillen afgelopen is.

Succes. Als je nog vragen hebt of onzeker bent dan stuur me maar een pbtje.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hilal, zorg er wel voor dat je je cyclus niet "doortelt" (lees dat namelijk een beetje af uit je verhaal). Je bent nog niet ongesteld geworden, dus zit nogsteeds in de 2e cyclus, dus ben je morgen waarschijnlijk niet vruchtbaar, of het is nog van deze cyclus. De 28 dagen is maar een gemiddelde, kan best dat jij een cyclus van bijvoorbeeld 40 dagen hebt... dan heb je dus pas zo'n 26 dagen na het begin van je vorige ongesteldheid je eisprong. Klamp je dus niet vast op die 28 dagen!

En idd, het kan even duren voor je lichaam weer "op gang" is na het stoppen met de pil... regelmatig klussen en vooral heel veel geduld....:(

7. Milla

Milla Niet meer actief

Helemaal mee eens ik heb 2 maanden geleden pas op dag 47 een eisprong gehad en dat was niet in een nieuwe ronde ;)

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey kan idd ontpillen zijn lichaam doet zoveel met je het is bij mij ook voor eerst dat ik overtijd ben durf ook totaal geen hoop te hebben gewoon afwachten hoe het verloopt meid ;)

9. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    jah damens,

naar 14 dagen overtijd ONGESTELD geworden:((
    Ik wordt gewoon gekk... SHIT ontpillen...
    veder naar de ronde 3.

Deel Deze Pagina