Hi ladies, Welke dag zouden jullie als eerste dag van de menstruatie nemen: Maandag: een heeeeel klein beetje bruine spotting Dinsdag: spotting weer weg Woensdag: spotting met een klein beetje helderrood bloed erbij Donderdag: idem woensdag Vrijdag: idem donderdag Zaterdag: steeds meer bruin en vooral nu ook meer rood, tot ik een gewone hoeveelheid bloed heb. Bedankt voor de reacties! Liefs Marleen
Eerste dag rood (dus roze of bruinige afscheiding niet)... tenzij het pas laat 's avonds is, dan de volgende dag pas als dag 1. In jouw geval zou ik dus woensdag als dag 1 rekenen...
Ik heb dan ook ff meteen een vraagje, en als het nou best wel wat is dat bruine? Is dat dan ook al je ongi? Want bij mij werd het iedere dag steeds iets rooder.. Liefs Starry
Woensdag, helderrood bloed geld als eerste ongie-dag. Bruin is oud-bloed en is dus een achterblijfsel van de vorige ongie. Dat klopt dus wel dat 't aansluit bij je ongie.
Thanx Milla, Snapte er echt even helemaal niets meer van. Dus bruin hoort dus gewoon bij je vorige ongi en helder rood bij je nieuwe ongi. Dus dat bruine kan ik gewoon mee tellen als mijn cyclus? Liefs Starry