Pfffff..gezien mijn onderschrift hebben we afgesproken de natuur zn gang te laten gaan.. Maar dan toch houdt het me de hele tijd bezig! Vandaag dag 28..meestal een cyclus van 30-32 dagen. Geeeen idee wanneer mn ei is geweest. Ik weet wel dat ik 24 september even goed mn zij vast moest grijpen omdat ik daar ineens twee mega steken had. Heb toen zelfs mn vriend erbij geroepen. Sinds een week nu een mega opgeblazen buik, diarree en heel vaak van die rare kriebels/spelden prikjes. Maar de zwangerschapstest vanochtend was spier wit. Zucht..grote zucht!
Je zou nog wat vroeg kunnen zijn met testen als je uitgaat van 32 dagen. Ik snap heel goed dat het super moeilijk is om "het los te laten" zou mij ook niet lukken denk ik..
Ja denk je dat? Bij de miskraam en bbz testte ik al heeel vroeg positief. Op hoeveel dpo zou ik dan zitten nu? De volgende ronde ga ik denk ik toch ovu testen gebruiken. Geeft me iets meer controle.
Herken je gevoel wel hoor, zat twee weken geleden in dezelfde situatie als jij... op mijn vermoedelijke nod negatief... 1 hele week later pas positief. Hoop voor jou dat het ook zo is en dat je ei later is gesprongen... zo lang er geen bloedverlies is kan het alle kanten op.
Dankjewel voor je lieve reactie! En van harte gefeliciteerd ! We zullen zien..heb nog twee testen over dus die ga ik maar bewaren.
Stel het is idd eipijn geweest (kunnen ook hele andere dingen zijn natuurlijk) dan is het waarschijnlijk de laatste groeispurt van het eitje geweest. Ik had dit zo'n 1,5 dag voor m'n eisprong. Dus in jouw situatie zou je dan de 25e/26e je ei hebben gehad en nu 7/8DPO. Dat is ook wel erg vroeg voor een positieve test
@Feline31 Als je in de middag temperatuurt zegt het echt helemaal niets Temperatuur moet je echt iedere ochtend op hetzelfde tijdstip opnemen voordat je bent opgestaan. Simpel gezegd: Ogen open, thermometer erin Ook zegt je temperatuur niets over een zwangerschap. Je temperatuur na eisprong is altijd hoger door progesteron, of je nu zwanger bent of niet
Ik denk dat t voor jou ook wel fijn is om je temperatuur bij te gaan houden Geeft je wat meer inzicht en rust wanneer je ei geweest is..
Mm..ik word wel elke dag een andere tijd wakker! Met de ovu testen lukt het me ook meestal wel mn ei te vinden.. Misschien een beetje vroeg om te doen, ook omdat we de afgelopen 9 maanden 3 keer zwanger zijn geworden. Maar het geeft me idd meer rust..