Ik weet het niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door LadySnake, 29 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik zou zelf eerst research doen voordat ik confronteer. Heb dit al eens eerder meegemaakt met mijn ex, die toch dingen ontkende terwijl het er gewoon stond zeg maar!

Ik betrap daarom het liefst op heterdaad. Blijft hij laat op als jij gaat slapen? Dan zou ik dus bijvoorbeeld wakker blijven ipv gaan slapen en luisteren of hij met iemand aan het videobellen is bijvoorbeeld. (Omdat hij denkt dat jij toch slaapt)

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hoe gedraagt hij zich? Hoe gaat hij met zijn telefoon om? Ligt ie bv open en bloot op tafel of houd hij 'm tegen zijn lichaam aangeplakt? Is hij vaak weg? Afwezig?

Hier zou bellen naar zo'n app trouwens al echt een probleem zijn.

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    In zo een geval zou ik bluffen. Goh! Kreeg een leuk berichtje van je ‘achterdehandje’. Je weet wel: diegene waar je ook mee op die app zit.

Helaas ook de ervaring met iemand die glashard kon liegen.

4. LadySnake

LadySnake Lid

5 dec 2015
    16
    6
    3
    Ja ik ken diegene niet

5. LadySnake

LadySnake Lid

5 dec 2015
    16
    6
    3
    Zijn telefoon houd ie al 10 jaar stevig vast.
    Staat snachts altijd uit.

6. LadySnake

LadySnake Lid

5 dec 2015
    16
    6
    3
    nou zo ben ik dus ook.
    Ik wil echt keiharde bewijzen hebben en die heb ik nu niet.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    En was dat een man of een vrouw of was dat niet te herleiden?
    Dat hij zijn telefoon met zijn leven bewaakt vind ik ook best bijzonder.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat waren bij mij echt de alarmbellen, rode vlaggen, gillende sirenes etc.
    Ik mocht zijn telefoon niet zien.
    Bij mij is het 1 keer gebeurt en, gelukkig, bij 1 keer gebleven. Maar het blijft Kees op een kiertje. Onze telefoon zijn open en bloot, liggen overal. Als ik ga douchen, of hij, ligt ‘ie gewoon op de bank.
    Ik kijk er (nooit meer) in, maar voor mij is dat wel een teken dat er niets te verbergen is.
    Hier trouwens ook een keiharde leugenaar toen, maar ik heb de waarheid er uit gebluft.

9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik zou zeggen houd je oren en ogen goed open. Er zijn zoveel trucjes om na te checken, ik ben net iemand van de fbi haha.

Ik check mijn partner trouwens nooit hoor. Maar bij mijn ex moest ik echt alles uit de kast halen om bewijs te hebben. Dus heb ik dat ook gedaan!
    Ik ben hem zelfs een keer gevolgd. Hij met de auto, ik met de fiets.

REED IE LANGS ME HAHAHAHA. Hij zag me trouwens niet :roflmao::D

Tranquila, YaelStone en einad vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Weet je zijn code? Kun je 'm 's nachts pakken en er in kijken? Ik hou hier normaal gesproken echt niet van, maar in jouw situatie en met jullie verleden zou ik ook op zoek gaan naar harde bewijzen. Met als doel de echte waarheid boven tafel te krijgen en mocht het waar zijn, met koffer en al op straat te zetten. Sterkte meid, maar ik denk echt dat je dit moet doen. Wat de uitkomst ook gaat zijn.

11. LadySnake

LadySnake Lid

5 dec 2015
    16
    6
    3
    nee. De naam was Anton Bouwhuis en dat is een fictief karakter uit gtst.
    Dus daar schiet ik weinig mee op.

12. LadySnake

LadySnake Lid

5 dec 2015
    16
    6
    3
    nou zo ben ik zelf ook.
    Mijn telefoon slingert altijd overal.
    Ik krijg bepaalde berichten van een man die mij al jaren in bed probeert te krijgen en daar is hij ook van op de hoogte.
    Ik laat hem regelmatig de berichten zien en hij mag ook zelf kijken als die wilt.
    Maar andersom gebeurd dat nauwelijks.

ik heb hem overigens na al jullie berichten geconfronteerd met het fb bericht.
    Hij zei er niks van te begrijpen en wist niet wie zoiets zou sturen of waarom.
    Het antwoord wat ik al verwacht had.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. LadySnake

LadySnake Lid

5 dec 2015
    16
    6
    3
    :roflmao: Geniaal!
    Ik ben ook wel een fbi en wist voorheen ook zijn codes zo te kraken van fb, mail en andere apps.
    Maar hij heeft ze destijds veranderd en ik kom er met geen mogelijkheid meer in :rolleyes:

Hij gaat nooit weg in het weekend.
    Doordeweeks is die amper thuis vanwege werk.

Prettykitty en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou het feit dat hij betaald voor zo’n app zou voor mij genoeg bewijs zijn.
    Laat maar zien. En anders mag hij z’n spullen pakken.
    Ik heb toen de advocaat gebeld en zijn koffers gepakt. Gemeld dat hij nu de waarheid mocht vertellen of direct weg kon gaan.
    Ik wist het antwoord al, en jij waarschijnlijk ook wel gezien die app, maar ik wou het van hem horen.

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @LadySnake Dan nu doorpakken en vragen om de app te openen. Hij voelt nu wel aan dat er iets is of dat hij 'betrapt' kan worden, wie weet gaat hij nu z'n sporen na en bepaalde dingen wissen.

Lies1611 vindt dit leuk.
  16. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hoeveel meer bewijs wil je precies hebben? Dat vraag ik me wel af.

Je kan het. hier sowieso toch 'gewoon' met je man over hebben?

Je hebt de rekeningen gezien van die bizarre app, het berichtje op de koop toe (als hij zelf wat verder nadenkt dan weet hij dat dit wss niet bij een berichtje gaat blijven). Of hij moet met een compleet legitieme uitleg komen, maar hij moet zich volgens mij al in hele rare bochten wringen om hier nog iets geloofwaardig een moois van te maken.

Maar goed: ik zou in dit geval dan ook absoluut mijn emoties niet onder controle kunnen houden. Ik zou hem niet eens willen betrappen, maar gewoon de waarheid willen horen. Het liefst uit zijn mond. Als er dan nog wordt ontkent... Tsja, dan kan niet garanderen dat ik mezelf ook niet ontpop tot FBI :p.

Nehneh vindt dit leuk.
  17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Weet je waar zijn telefoonpapieren liggen... Met de puck code?
    Je kan toch 3x de verkeerde code invullen en dan vraagt ie om de puck en kun je erin. 'S nachts doen?

Niet netjes maar ok. Er is genoeg aanleiding toe.
    Vind je niets, zeg je er niks over.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    En toen? Ik ben normaal niet zo van de vreemdgaan complot theorieën, maar er is al eerder wat gebeurd en waarom anders een betaalde app?
    Hier zijn de telefoons open en bloot. Simpel zat. Ik kijk er nooit in en hij ook niet, maar het kan wel en dat is al voldoende.

19. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Bewijs verzamelen is slim, het met eigen ogen zien, anders kan hij er alsnog een mooi verhaal van maken en de waarheid verdraaien of achterhouden. Helaas ervaring mee.. En logisch dat hij het bericht niet kan verklaren, waarom zou hij het toegeven? Rekeningen van een betaalde app om met mensen te kunnen videobellen geeft wel voldoende aanleiding tot wantrouwen, laat het hem maar zien in zijn telefoon waar jij bijstaat. Of inderdaad proberen zijn telefoon te 'hacken' in de nacht. Veel sterkte, weet dat dit heftig is.

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat nu? Laat je het er bij zitten nu hij zegt 'niets te begrijpen' van dat bericht die je gekregen hebt?
    Misschien ben ik ontzettend naïef hoor maar doorgaans krijgen vrouwen toch niet zo'n anoniem bericht van een willekeurig iemand over hun echtgenoot als echtgenoot gewoon trouw is?
    Ga je hem nog vragen naar de betaalde app? Hoewel vragen in dit geval weinig zal uitmaken waarschijnlijk. Ik denk niet dat je een eerlijk antwoord gaat krijgen helaas.

suus1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina