Als ik het idee zou hebben bewijs te moeten verzamelen ben ik al weg hoor. Dat gaat toch nergens meer over? Volgens mij weet je dan al meer dan genoeg.
Hmm ja, ik ben dan wel benieuwd naar beweegredenen en zou niet zomaar weg gaan. Maar inderdaad wel tot op bepaalde hoogte natuurlijk. Als hij al eens is vreemdgegaan, waar ligt dan nog de grens.
Nou dit dus. Als er sprake is van vreemdgaan, dan zou ik dat al lastig vinden om te vergeven, maar na een lange relatie zou ik ook niet direct de handdoek in de ring gooien. Als ik daarvoor echter bewijs moet verzamelen en mijn man zou tegen me liegen, dan is er in mijn ogen niets meer te redden. Zonder vertrouwen is er geen relatie mogelijk. Maar dit is hoe ik erin sta, ik weet niet hoe dat voor ts is natuurlijk. Hoe je er ook instaat, ik zou aanraden het gesprek aan te gaan. En als je al bij voorbaat weet dat hij gaat liegen, dan zou ik je aanraden om eens goed in de spiegel te kijken en hardop tegen jezelf te zeggen: Ik ben veel meer waard!
Jeetje heftig! Een tracker onder zn auto doen? (Goedkoop alternatief (zou ik moeten testen) is een oude telefoon in zijn auto verstoppen en dan zorgen dat je hem via "find my phone" Kan vinden, of gewoon achteraf, ergens een optie in maps dacht ik). Geluidsopnames maken als hij denkt dat jij weg bent (oude telefoon op voicerecorder zetten met een powerbank er aan, goed voor een hele dag luisterplezier ) Heeft hij op zijn pc of laptop ook een wachtwoord wat jij niet kent? Vaak zijn dit wel de dingen waarin je meer kan aflezen. Je zou zn mail vanaf daar kunnen openen, of in zijn webbrowser de historie kunnen zien. Tip: als je zelf een van de links wil bezoeken doe dat dan in incognitomodus
Jemig wat een wilde suggesties hier allemaal. TS, ga gewoon met je man praten over die site en negeer de trol.
Nee eigenlijk niet. Niet nu iig. De enige relatie waarin dat wel zo bleek te zijn was ook de enige relatie waarin er geheimzinnig werd gedaan over wachtwoorden. Overigens als je een telefoon doorzoekt begin dan met de settings en hoe het batterijverbruik van de verschillende apps is geweest, daar kan je ook kijken of er bijv in het geheim wordt gechat in wordfeud ofzo
Ik weet uit ervaring dat dat werkt.... mijn ex man, die ziekelijk jaloers was deed dat bij mij namelijk (en ik deed helemaal niks vreemds!). Toen ik die telefoon vond en hem daarmee confronteerde was hij zich van geen kwaad bewust. Dat was voor mij de druppel en niet lang daarna vroeg ik de scheiding aan... Sterkte TS, dit is niet niks. Neem je gevoel serieus
Mijn zus had na een raar telefoontje haar toenmalige vriend ook bevraagd. Hij ontkende alles en was zelfs boos op haar omdat zij hem beschuldigde . Na een paar dagen heeft ze hem kunnen breken en gaf hij het toe (nog niet eens alles). Zij is overigens rechercheur dus ze heeft neem ik aan alle technieken uit de kast gehaald. Kortom ik kan me voorstellen dat je voor meer zekerheid toch ff met wat tips die hier gegeven zijn aan de slag moet. Ik zou beginnen met die app waarvoor hij betaald. Kijken of je kunt inloggen. Je kunt ook ter plekke zeggen dat.hij het nummer moet bellen (als je dat kan zien). Als het iets onschuldigs is dan zou hij het nummer gewoon kunnen bellen...
Ik zou vooral te rade gaan wat er mis is in jullie relatie. Waar liggen de punten waaraan je moet werken samen. Hoe is jullie onderlinge verhouding? Denk dat dit nog wel eens belangrijker kan zijn dan het wel of niet vinden vd waarheid. Als ik zo'n bericht via fb zou krijgen zou ik heel hard lachen en mijn man dit lachend laten lezen. Waarom; omdat ik weet dat onze relatie goed is... het feit dat je zo van slag bent hierdoor zegt imo dat er in de fundamenten van jullie relatie al iets niet goed zit. Ga daar aan werken... sterkte TS! Lijkt me heel heftig allemaal voor je.
Wauw... Waarom zou je allemaal bewijzen verzamelen... Gewoon hem zijn telefoon vragen en naar de app kijken. Je merkt gauw genoeg of hij liegt. Weigert hij zijn telefoon te geven dan weet je ook al genoeg. Jeetje met al die tips, waar haal je de tijd vandaan dat allemaal te doen
Ja precies! Misschien kun je gewoon heel open het gesprek aan gaan. Vragen hoe hij in jullie relatie zit, of hij nog gelukkig is en dat jij bent geschrokken van dat FB bericht. Desnoods geef je eerlijk aan dat je in de mail dat van die app hebt ontdekt en dat he daar graag uitleg over wil. Niet aanvallend gelijk, je kan hem altijd nog slopen als ie echt is vreemd gegaan . Maar op die manier zal hij misschien eerder geneigd zijn om echt eerlijk te zijn over alles dan wanneer je hem gelijk van alles beschuldigd.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik begrijp niet dat je jarenlang samenwoont en alles deelt. Maar dat je dan niet op de man af kan vragen wat voor app dat is en of je dat even mag zien. Je deelt wel het bed, meest intieme wat er is. Maar dat je wat in de mail heb gezien is uit den boze ofzo? mijn ex ging ook vreemd. Op een dag heb ik dingen gezien op z’n telefoon. Ik heb screenshots naar mezelf gestuurd en zodra hij wakker was geconfronteerd. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien. Ja dat deed pijn, maar ben nu gelukkiger.
inderdaad! Waarom zou je detective gaan spelen en bewijs verzamelen om hem dan te confronteren?? Ben jij zelf wel gelukkig in jullie relatie? En is hij dat ook? Mijn vriend en ik zouden inderdaad ook samen lachen om zo’n bericht. Wij zeggen overigens ook met zeer grote regelmaat hoe gek we op elkaar zijn. Als mijn vriend vreemd zou gaan of een affaire zou hebben en mij niks zou zeggen, dan houd hij alleen zichzelf voor de gek. Ik ben namelijk ontzettend blij met onze relatie en met hoe hij met mij omgaat. Als hij niet gelukkig genoeg is met onze relatie (en vreemd zou gaan of wat), maar niet de relatie verbreekt dan doet hij zichzelf toch gewoon te kort? Hij hoeft niet bij mij te blijven voor mij, maar alleen voor zichzelf als hij dat zelf dus wilt. En als hij wel vreemd zou gaan, maar mij niet kwijt wilt zou ik vooral benieuwd zijn naar wat hij dan mist in onze relatie en samen kijken naar of en hoe we dat samen op kunnen lossen. Hoe dan ook, het klinkt niet fijn zoals het nu gaat TS. Sterkte daarmee!
Ik reageer even in de algemeenheid. een tracker of iets dergelijks ga ik niet aan beginnen. Het zit mij dwars door wat er in het verleden is gebeurd. Er blijft dan altijd een gedachte naar wat er toen gebeurd is en een stel je voor dat. gisteren heb ik een gesprek gehad met een vriend van ons. Hij staat er heel neutraal in en kiest geen kant dus aan hem heb ik uiteindelijk durven vertellen waar ik mee zit. Hij begreep mij en gaf ook aan dat ie begreep dat ik met bewijs wil komen voordat ik mijn man überhaupt gaat confronteren. Ik hou al niet van confronteren en stel je voor dat ik er ook nog eens compleet naast zit. Mijn man dondert gelijk een muur om zich heen als ik hem ergens op aan spreek dat maakt praten met hem sowieso lastig. Hier mag je van vinden wat je wilt maar zo denk ik er over. over zijn telefoon en het er niet in kijken. Ik ben heel makkelijk met mijn telefoon maar hij zou nooit zomaar in mijn telefoon kijken ook niet als die iets niet vertrouwd. Hij neemt bijv mijn telefoon pas op als ik roep dat ie dat moet doen. Dat is altijd al zo geweest en hij verwacht dat ook van mij. In dit geval voor mij erg vervelend maar ik geloof dat als er iets zou zijn ik er ook op een andere manier achter kan komen. Ik weet van mezelf dat ik uiteindelijk breek en als 1 of andere tornado tegen hem te keer gaat over alles wat mij dwars zit. Dan komt alles er uit. Ik wil hem liever aanspreken maar dan niet op de aanvallende manier. Maar daar moet ik de juiste weg in zien te vinden.
Knap dat je zo in een relatie kan staan. En dat het werkt. Persoonlijk vind ik het echt raar als je niet open en eerlijk naar elkaar kan zijn in een relatie. Waar is het dan op gebaseerd? Je hebt een app op zn telefoon gezien, dat is toch gewoon een feit? Je kunt daar toch gewoon naar vragen?
Uiteraard staat het je vrij om het op te lossen zoals jij wenst maar sorry een app en dan van het soort dat jij hebt gezien betaalt zich natuurlijk niet vanzelf. Prima dat je het niet op een aanvallende manier wilt brengen maar laat je ook niets wijs maken. Die app is er en hij betaalt er voor, dat is een feit waar je niet naast kunt zitten.