Hallo allemaal.. Misschien dat jullie mij kunnen helpen want ik word ondertussen gek van mezelf. Het zit zo ik slik de pil maar heb in de 2e week 2 antibotica kuren gehad vanwege een ontsteking nu heeft de dokter gezegt dat de pil dan niet veilig is..nu hoe dom ik ook kon zijn onveilige sex gehad in die week dat ik die kuur slikte. Nu in me stopweek ben ik niet ongesteld geworden maar voel wel die pijn van het ongesteldheid nu is het een week later dus moet ik weer beginnen met de pil het enige wat ik in die stop week heb gehad is een klein beetje bruinig slijm kan iemand mij zeggen wat dit is...?
He Disney, Een hele goede tip die ik hier regelmatig tegenkom is... Testen! Pas dan weet je zeker of je zwanger bent zo ja of zo nee. Het is heel goed mogelijk dat je lichaam door de antibioticakuur een beetje van slag is maar als de huisarts je geadviserd heeft om niet onveilig te vrijen in die week en je hebt het wel gedaan..... Wie weet ben je ook wel zwanger... Dat bruinverlies waar je het over hebt is denk ik oud bloed. Ongesteld ben je pas als je echt (helder)rood bloedverlies hebt. Ik zou voor de zekerheid even een testje doen als ik jou was. -x- K
Maar het zou dus goed kunnen zijn dat ik zwanger ben ook al heb ik dat bruine slijm? Wanneer kan je het beste testen?
Tja de kans dat je zwanger bent is aanwezig. Als de HA je verteld dat de pil niet helemaal veilig is en je vrijt toch onveilig... Ik denk dat je nu al zou kunnen testen want je bent al een paar weken verder na de 2e week waarin hij niet betrouwbaar was... Zou morgen meteen even testen als ik jou was. Succes!