Ik weet het niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wappitix, 19 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wappitix

Wappitix Nieuw lid

17 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal

Vorige maandag en dinsdag had ik heel licht, slijmerig bloedverlies, op dat moment
    5 en 6 DPO volgens Flo. Het is de eerste keer dat ik mijn ovulatie niet gecheckt heb deze maand en me eigenlijk weinig beziggehouden heb met de data. Geen idee dus of de app correct is, is wel al vaker een aantal dagen verschillend geweest.
    Na het tracken van deze afscheiding, gaf Flo aan dat het eventueel een implantatiebloeding kon zijn.
    Dus deed ik donderdagmiddag een testje van de action (op dat moment dus waarschijnlijk 8DPO).
    Ik dacht een heel vaag lijntje te zien, en een vriendin naar wie ik de foto opstuurde, zag het ook.
    Echter in de namiddag deed ik nog een testje van de action en een van clearblue, maar daar zag ik dan weer niets.
    Ondertussen ook vrijdag al 3x getest, en opnieuw zelfde verhaal. Ik denk iets te zien, maar is zo moeilijk of het dan een schaduw is of echt een lijntje.
    Vandaag heb ik alle testen onder elkaar gelegd, en daar zie ik nu dus wel duidelijk een lijn op, maar nu twijfel ik natuurlijk of het indrooglijnen zijn.
    Vandaag zou ik 10DPO moeten zijn, 3 dagen voor menstruatie.
    Ik had het wat gehad met het vele testen, en besloot een clearblue ultravroeg digital te doen.
    Die wees negatief aan...

Zou het nou toch nog iets kunnen zijn, of ben ik aan het ijlen? :p

Ik voel me net een verslaafde aan die testen :confused:[​IMG] [​IMG]

2. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Ik zie zeker iets. Zoals je denk ik zelf weet verdubbeld het om de twee dagen. Die van donderdag vind ik duidelijker, jij? Succes en hoop dat je snel meer weet en dit positief is

Wappitix vindt dit leuk.
  3. Wappitix

Wappitix Nieuw lid

17 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Gisteravond erg krampen gehad en deze morgen spotting + bruinverlies. Zal niets worden vrees ik :(

Deel Deze Pagina