Goedemiddag allemaal, Ik ben nieuw op dit forum (al wel veel meegelezen, zitten helaas al in ronde 15). Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd maar test steeds negatief. Heb wel iets bloedverlies gehad maar totaal niet vergelijkbaar met mijn normale menstruatie. nu doe ik net een testje en ik kan het haast niet op de foto krijgen, maar…… volgens mij zie ik het begin van een streep??! Wat zien jullie? Had deze vraag volgens mij per ongeluk ook al in het verkeerde deel van het forum geplaatst, hier staat ie hopelijk wel goed…
Als je 6 dagen overtijd bent had ik een vrij dikke streep verwacht. Ik zie nu een heel licht (in droog?!)lijntje. Ik weet het niet. Elke 24 uur schijnt het hormoon te verdubbelen, als je morgen test zou het duidelijker moeten zijn. Zou je dan aanraden om met ochtend urine te testen deze is meer geconcentreerd.
Dit kan 2 kanten op bij de k2v5.. ze willen soms duidelijke voorgedrukte strepen geven maar het kan ook het begin zijn van een zwangerschap. Alleen, ben je zeker van de eisprong? Voor 6 dagen overtijd is hij dan wel erg licht
Nee ik ben niet zeker van mijn eisprong. Deze schommelt tussen dag 16 en dag 21 (bij dag 16 word ik op dag 28 ongesteld, bij dag 21 word ik meestal op dag 32 ongesteld, dat is nu). ik ga er vanuit dat mijn eisprong dus dag 21 was, dat zou betekenen dat ik nog geen 6 dagen over tijd ben…. Had juist deze maand de ovulatietesten achterwege gelaten vanwege elke keer die teleurstelling, gebeurt er dit haha.
Ahh dat is wel balen! Zou over 24 of 48 uur nogmaals testen. Het beste is 48u maar ik weet hoe lastig dat is haha! Ik duim dat het geen voorgedrukt streepje is en dat hij snel oploopt!
Ik ook heb deze getest vandaag en kreeg dit als uitslag… die linker is de early test ben nu net 5 dagen overtijd en nogsteeds niet ongesteld… wel heel duizelig continu en raar gevoel… ben ik nou zwanger?
Hoe lang na afleestijd is deze foto genomen?! Als ik heel goed tuur lijk ik wel iets te zien maar het oogt grijs.. ik zou eerder denken aan een voorgedrukte/indroog lijn, helaas. Hoe anders dan anders was de bloedverlies? Was het korter in dagen? Licht in hoeveelheid?
Aan je Predictor te zien denk ik ook dat je eisprong veel later was. Want dit is een Predictor Early toch?! En aangezien het zo licht is kan het zijn dat je nog voor de NOD zit. Ik duim mee op een mooie oploop!!
ongeveer 5 minuten later. Normaal gesproken ben ik erg heftig ongesteld. Nu alleen af en toe met afvegen helderrood bloed en af en toe donkerbruin…. Ik hoef er geen inlegkruisje of tampon voor te gebruiken. Het is zaterdag gestart en komt en gaat zeg maar.
Dan zou ik over 2-3 dagen nogmaals testen, dan zou je een mooie oploop moeten zien. Tenminste, als je eisprong later heeft plaatsgevonden. Voor 6 dagen overtijd is het echt te licht en dan is de kans dat ‘ie gaat oplopen wel erg klein. Fingers crossed!
Je reageert in het topic van iemand anders, heel verwarrend Je kan hem plaatsen bij het algemene topic voor testjes
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Super ver overtijd terwijl ik aardig wist hoe en wat. Bleek dus late eisprong te hebben die keer en dag 34 lichte test! Heb je nog een foto in het licht??
Gezien het na afleestijd was denk ik wel dat het een voorgedrukte/indroog lijn is. En je bloedverlies is vorige week zaterdag begonnen en het komt en gaat nogsteeds? Of wanneer is het gestopt en ook niet weer gezien? Misschien kan het zijn dat je een lichte bloeding hebt deze maand.. het gebeurt soms, dat eer een cyclus tussen zit waar de bloeding wat ander is. Toch zou ik voor alle zekerheid over twee dagen weer testen. HcG verdubbeld met de 48h, als je dan echt zekerheid wilt kan je over twee weer testen, dan zou het streepje geheid donkerder moeten zijn. Ik weet het is moeilijk wachten, maar tussen vandaag en morgen zou je niet echt veel verschil zien.. Of je zou ook eens met de Predictor Early kunnen proberen. Misschien was eisprong idd later en ben je minder ver dan je berekent.