hallo allemaal ik heb een vraag ik ben in de 1e week van mijn strip de pil vergeten. en weet niet precies wanneer (zag ineens dat ik een pil teveel had). ik slik microgyon30. ik moet komende woensdag stoppen met de pil en dan moet ik zondag ongesteld worden. ik maak me nu wel zorgen. ik slaap wel minder goed droom de gekste dingen en eet veel meer ook moet ik ontzettend vaak naar de wc maar ik heb wel vaker blaasontsteking. ik wordt binnenkort pas 18 dus dit kan ik nu helemaal niet gebruiken. wat denken jullie hiervan?
Volgens mij is de kans zeer gering. 1 pil vergeten in de eerste week en daarna dus gewoon verder gegaan met de strip ? Lijkt me niet dat je zwanger bent. Ik zou me niet teveel zorgen maken, zondag afwachten en mocht je menstruatie uitblijven er even een testje tegenaan gooien
Hoi, Ik heb dit ook weleens gehad en ben toen bij de huisarts belandt. een pil vergeten in de eerste week verhoogt de kans op zwangerschap behoorlijk. het gaat erom dat je minimaal 7 pillen achter elkaar slikt vanaf de eerste slikdag, dan pas is het risico erg klein. als je aan de pil bent en zwanger kun je gewoon ongesteld worden, dus gooi er na de stopweek toch even een testje tegenaan! ik wil je niet ongerust maken(bij mij liep het ook goed af) maar dit is wat de huisarts tegen me zei. succes, en laat je het even weten? groetjes Marieke
hoi hoi ik slikte ook microgynon 30 en kijk eens naar mijn banner hahaha (wil je niet bang maken maar ik heb geen pil gemist) groetjes nathalie
hopelijk komt het allemaal goed en wordt ik zondag gewoon ongesteld. we zullen zien. ben vandaag wel steeds misselijk geweest (kan wel gewoon eten) en nee geen kater . bedankt voor de tip Marieke1983 dat testje doe ik toch maar wel voor alle zekerheid ma waneer kan ik deze het beste doen dan?
De eerste week is wel een 'belangrijke week' als je de pil bent vergeten en seks heb gehad zonder condoom is er wel kans volgens mij Maar volgens de nieuwe regels mag je elke week een pil vergeten..Dit is tegen mij gezegd!?
Ok, hoe dan ook sterkte met wachten tot zondag ! Ik wacht met je mee, voor mezelf. Haha, moet ook zondag ongesteld worden
hmm ja heb in die week wel sex gehad ja indd zonder condoom... stom natuurlijk. maar het allerstomste is dat ik dus niet weet wanneer ik de pil vergeten ben. Ik voel me wel anders dan normaal.. maar dat kan ook zijn doordat ik me zorgen maak. toch maar afwachten tot zondag
hahha spannend. mocht ik toch zwanger zijn weet ik dat mijn familie achter me staat dus dat komt wel goed.
Ik heb het probleem ook hoor (topic anticonceptie en dan HULP) je maakt je helemaal zorgen en alles warje last van hebt denk je ooohh miss is het wel en verschijnsel..maar waarschijnlijk hbe je hier veel vaker last van of komt het idd door de stress.. Maar je hebt geen morning after pil gehaald?
jaa kan allemaal goed van de stress komen. neej heb geen morning after pil gehaald omdat ik er in het begin niet eens over nadacht dat ik wel eens zwanger kon zijn.
Ok dat is wel vervelend (daar kunnen ze verschijnselen namelijk ook ven komen) Nou dan moet je gewoon maar afwachten! Tot zondag? laat je ht ff horen!
heb um net helemaal gelezen. meningen zijn vaak toch verdeeld ma ze blijven erbij dat in week 1 toch het gevaarlijkste is..... stom eigenlijk.. wil je zwanger worden kan het maanden duuren voordat het raak is... wil je niet zwanger worden vergeet je 1x de pil en dan kun je zomaar ineens zwanger zijn ... ;?
Jaa maar moet je bedenken dat het idd maanden kan duren dat mensen zwanger zijn..het is volgens mij niet vaak in 1 keer raak!DUSSSSSSS! vertrouwen Hbe net uitgerekend en ik was 2 dec vor het laatst ongesteld , was 16 december het meest vruchtbaar of een aantal dagen daarvor.. en heb pas een week later seks gehasd..dus als je het zo bekijkt
ik heb het ook eens uitgeteld: 9 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 15 November 2008 Een beetje vruchtbaar 16 November 2008 Vruchtbaar 17 November 2008 Erg vruchtbaar 18 November 2008 Eisprong 23 November 2008 Innesteldag 2 December 2008 Vanaf hier kun je testen en ben ergens tussen de 16e en de 18e de pil vergeten. de 19e kwam ik erachter dar ik heb vergeten was. hmm...