Hoi! Ik ben afgelopen maand weer met de pil begonnen ( Microginon30) en moet nu nog 1 pil,maar ben nu al ongesteld Dit heb ik nooit eerder gehad? Wat zou dat nu zijn? Groetjes,
Je lichaam moet nog wennen aan de pil waarschijnlijk! Microginon is bovendien een lichtere pil, dus het is helemaal niet vreemd. Bekijk het enkele maanden en als het blijft kun je best even naar de HA, maar normaal gezien blijft je pil veilig! (als je het niet vertrouwt gewoon even naar de HA bellen)
Ja, inderdaad! Ik dacht dat ze tijdens haar menstruatie begonnen was, maar nu zie ik het nergens meer staan 't hangt er natuurlijk een beetje vanaf of je uberhaupt al ongi geweest bent na de bevalling, maar in het geval van 'toet' vermoed ik van wel vermits dat al wel enkele maanden geleden is .
Hoi, Ik ben al weer heel wat keertjes ongi geweest en ik ben vorige maand begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie....misschien doorbraak bloeding,nu ben ik het niet meer
Ik zou gewoon verder nemen en kijken of het nog gebeurt. Je lichaam moet weer wennen aan de pil dus het is niet zo vreemd dat je een doorbraakbloeding krijgt (zeker niet met een lichtere pil), maar als het blijft heb je mogelijk een andere pil nodig en kun je best even via de HA gaan.