hallo, sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik reeds een paar kilootjes bij gekomen. Normaal gebeurt dit niet de eerste weken van de zwangerschap(ben nu 7 weken), althans theoretisch! Hoe zit het bij jullie? Ligt dat nu aan de hormonen, misschien om het fijt van stoppen met roken... .
Ik ben 10 kilo aangekomen, heb er erg lang over gedaan. Heb altijd 50 kilo gewogen, maar nu mag ik toch wel even trots zijn, dat ik 61 kilo weeg
Direct...was al wat zwaarder door de IVF (overstimulatie) maar de zwangerschap ging hier vrolijk mee door Elmo
Ik ben nu precies 3 kilo aangekomen. De eerste 12 weken 1 kg aangekomen en de afgelopen maand ruim 2 kilo, maar dat komt omdat mijn eetlust 2 keer zo groot is geworden
Bij mij meteen. Was bij de VK begin deze maand en was toen al 3 kg zwaarder dan normaal. Ik was toen 8,5/9wk zwanger.
Nog niets erbij, en nog niets eraf. Ben door de hormoonbehandelingen ruim 10 kilo aangekomen,dus van mij mogen de kilootjes nog wel even gelijk blijven
ben tot nu alleen nog maar afgevallen. Een kilo of 3. En ben nu 10,5 week. Dus bij mij gaat het gebeuren na de 10 weken. Maar hopelijk niet al te veel...
Ben nu ca 7 weken en sinds ik weet dat ik zw ben al 4,5 kilo aangekomen (ben ook gestopt met roken sinds ik het weet).
Lukt het en beetje het stoppen? Ik heb bij daan niet gerookt en nu weer niet maar heb er weinig last van. en jij?
ik weeg nu 4kilo meer dan voor mijn zwangerschap.was er eerst 3afgevallen de eerste drie maand door de welbekende ochtendmisselijkheid die de ganse dag duurde
Ik heb niet gestemd, mijn optie zit er niet bij... Ik sta nog op hetzelfde gewicht dan 34 weken geleden.
Ja heb wel vaak zo'n momentje dat ik denk, sigaretje zou nu lekker zijn. Maar het is heel simpel: ik kan nu gewoon niet roken. Dat maakt het wel makkelijker, anders was ik allang weer begonnen...
hey, bij mij ging het stoppen als vanzelf. Soms nog zin, dat niet, maar als de de sigarettenrook ruik dan word ik al misselijk, dus eigenlijk goed zo. Mijn man vind dat minder plezant, nu mag hij niet meer in mijn buurt roken. hij moet er ook iets voor over hebben.
Bij mij direct, moet wel eerlijk zeggen dat ik probeerde de misselijkheid 'weg te eten', als er wat in mijn maag zat, was ik eventjes wat minder misselijk...