*zucht* Aan het einde van de maand weet ik wanneer ik de pil laat voor wat het is. M'n vriend zou dan namelijk laten waten wanneer we het gaan proberen. Het is of deze zomer of 2007. Ik hoop zo dat ik geen pil mee hoef te nemen op vakantie in juli... wie weet hebben we dan wel een huwelijks baby Zou helemaal leuk zijn! Nog 16 dagen wachten...
Ik heb het al een paar keer gevraagd. Maar hij verteld nog niks. Ik moet leren geduld te hebben. Maar ik *denk* dat het wachten wel beloond gaat worden. Want anders kan hij gelijk zeggen dat het 2007 wordt en hij het nu nog niet wil. In 2 weken verandert daar niet veel aan... En anders heel 2006 geen seks meer.
hihi das gemeen! hahaha geen sex meer bedoel ik dan! hihi wel spannend hoor, en wat kunnen die kerels toch plagen!
en ook hier komt het sleutelwoord geduld weer naar voren Kun je er vast aan wennen (nou ja... went niet echt), want na je klusweek is het 2 weken wachten op het resultaat en die zijn zoals je hier kunt lezen voor sommige echt zenuwslopend Sterkte met wachten meid en ik hoop voor je dat je strip niet mee gaat op reis
Anders verlies ik hem 'per ongeluk' in de eerste hotel kamer. Nee, ik wil wel dat we het allebei willen. 8)
hahaha... waar gaan jullie naar toe of wil je dat hier liever niet zeggen vanwege je anonimeit? Dat begrijp ik dan best hoor.
Oh ja hoor. We gaan eerst 2 weken reizen in Canada en daarna een week naa Hawaii, waar we ook gaan trouwen.